|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| godfatherdc |
old good stuff:
seven sun - mast be something (robert gitelman remix)
then:
zinderende zomer hits 60 :haha: :stongue: |
|
|
| raoel |
Van afgelopen ASOT
De Tune of the week
ID - Above
En verder uit die show
Simon Patterson - F16
Activa vs Will Holland - Amnesia (John O'Callaghan Remix)
Die laatste doet me ergens aan denken, weet alleen nog niet waaraan... |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Chicane
Funk D'Void remix van Michel de Hey's Camera. Lekkere melodie en driveje :) |
Inderdaad! De typische warme Funk D'Void sound! Super plaat! :cool: |
|
|
| basd |
X-Cabs - Sierra
Dikke trancer met die typische Hook-sound van een paar jaar terug, lekker hoor. Chris Cowie heeft zijn best weer gedaan. De remix (A2) is trouwens wel een stuk minder.
Terratec op de flip is ook een erg lekker nummer, met dat breakbeat-ritme en analoge synthlijntjes..
Te beluisteren in Real-formaat op http://www.propulsionrecords.com/sierra.html |
|
|
| MennoB |
Tiger Stripes - Serenity
Heerlijke plaat.. Weet iemand wanneer deze uit komt?
Verder is de nieuwe Laidback Luke ook wel lekker:
Laidback Luke - Ghostbusters Theme
Luke was laatst samen met Steve Angello e.d. de studio in gedoken, omdat Luke gewoon geen nieuwe muziek meer kon maken. Hij wilde dus weten hoe Angello, Ingrosso, Axwell en Prydz hun muziek maakte. Nu weet hij hoe hij aan de knoppen moet draaien en die Ghostbusters Theme is toch wel lekker geworden! |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MennoB
Luke was laatst samen met Steve Angello e.d. de studio in gedoken, omdat Luke gewoon geen nieuwe muziek meer kon maken. Hij wilde dus weten hoe Angello, Ingrosso, Axwell en Prydz hun muziek maakte. Nu weet hij hoe hij aan de knoppen moet draaien en die Ghostbusters Theme is toch wel lekker geworden! |
dat lijkt me kut zeg...als je niet meer weet waar welk knopje voor dient:o
:disbelief |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by MennoB
Tiger Stripes - Serenity
Heerlijke plaat.. Weet iemand wanneer deze uit komt?
|
Is al een plaat van een tijdje terug: http://www.juno.co.uk/ppps/products/200967-01.htm
Habersham & Jacob Todd - Nevermore (Chris Lake Remix):crazy: :crazy: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Muppy
dat lijkt me kut zeg...als je niet meer weet waar welk knopje voor dient:o
:disbelief |
Als je goed leest, lees je dat het op 'nieuwe' muziek ging..
Maar voor degene voor wie het nog niet duidelijk is:
Het ging er hem om dat hij geen 'nieuwe' muziek meer kon maken en wilde graag weten waar die zweedse gasten hun muziek vandaan toverde. |
|
|
| Djeebie |
| Lijkt die nieuwe plaat van hem qua sound dan ook erg op de Swedish House Maffia? |
|
|
| MennoB |
| Mwa.. niet echt. Maar wel een stuk anders dan al die andere Laidback Luke platen.. |
|
|
| Djeebie |
| Het lijkt me ook echt heel kut als je als producer gewoon geen inspiratie meer hebt of als de muziek er niet uitkomt zoals je het in je hoofd hebt. Heb je toevallig een sample of een linkje? :) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MennoB
Als je goed leest, lees je dat het op 'nieuwe' muziek ging.. |
vandaar ook de :disbelief |
|
|
|
|