|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Nou die van 20 augustus staat er anders helaas nog niet op! :(
Daarin zijn plaat nummer 1 en 2 van het 2de uur ook waanzinnig mooi! :crazy: erg benieuwd wie/welke dat zijn! :cool: |
Pt2:
01 - Jacob Todd - Lunedi (Andrew Kelly remix)
02 - MV - Hide(Brad Copeland remix)
03 - Matthew Dekay - The deep show remix
04 - Deepmariano - Random influences (Baunder remix)
05 - Kazell - Prime
06 - Petter - These days (Luke Chable remix)
07 - Ozgur Can - Sleepless in Stockholm
die dus :D |
|
|
| KennethThomas |
| quote: | Originally posted by tijs08
Hernan heeft zijn website weer eens ge-update: :)
- 2005-07-30 Hernan Cattaneo - Metro 95 -ena last uur 2 =
Kenneth Thomas - The orange room (extended) :crazy:
Waanzinnige knaller! As played by Hernan @ DV, I think :p
- ID 3 Hernan Cattaneo - Metro 95.1 08-13-2005 part2 =
Proluctors - Risi Frutti :eyespop:
Erg mooie productie weer van deze Hollandse mannen! Rustige opbouw waarna halverwege een heerlijke melodie komt opzetten |
Sorry, i cant read Dutch, but are you saying Hernan played The Orange Room on that date? How do you know what The Orange Room is? hehe Only a few djs have it and im curious to hear that Hernan is playing it.
Also, if this is a radio set or recorded set, please link if you can, would love to hear!
Thanks -Kenneth Thomas
[email protected] |
|
|
| KennethThomas |
Right on! Didnt know he was supporting it! Very cool.
Thanks
-Kt |
|
|
| tijs08 |
nog steeds een ID maar daarom niet minder vet... ;) :p
http://s5.yousendit.com/ d.aspx?id=3OFNBXNY37B200QJ4HSYIAMA8B
Uit set van Sasha @ Axis 06.16.05, check it out :eyes: |
|
|
| raoel |
Het is al vaker besproken op het forum:
Coldplay - Fix You
Waanzinning nummer. Het heeft alles voor de coldplay liefhebber.
Als je zou willen janken kan het op dit nummer. Heb je zin om te springnichten, dan kan het ook.
Het is volgens mij de nieuwe single van Coldplay.
Zag namelijk vandaag de clip van dit nummer.
Live op een concert: kippenvel tot de max.
Ook Gwen Stefani - Cool kan ik zeer waarderen op het moment net als de hele nieuwe CD van Racoon.
6 oktober naar 013 voor een concert van die mannen. |
|
|
| Massive84 |
| Man man man. Kane was altijd wel lekker. Maar de nieuwe "Fearless" gisteren op de radio gehoord toen ik aan het rijden was. Echt een lekker nummer. |
|
|
| basd |
Brrr. Kane.
Fatboy Slim Vs. Snow - Weapons Of Snow Destruction. Vet! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by KennethThomas
Right on! Didnt know he was supporting it! Very cool.
Thanks
-Kt |
Awesome track man! :) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by basd
Brrr. Kane.
|
wat is er mis met kane? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Muppy
wat is er mis met kane? |
Vind de muziek saai, doet me gewoon echt helemaal niks. Te vaak ook wat fantasieloos.
Bovendien krijg ik jeuk van Dinand. |
|
|
|
|