|
Vette tunes van het moment part VI (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
16B - Escape (Driving To Heaven) (Remix) :crazy:
Waanzinnig mooie zomerse progressive!! Waarschijnlijk de G-pal Remix... komt nl uit de set van Smirnoff Experience (bij 30min)... :p |
|
|
| Glaniskanis |
lijkt me idd de G-Pal Remix moeten zijn... zal niet een van de mixen uit 2001 zijn neem ik aan
mijn vetste tune atm is geen EDM ofzo maar is ongelofelijk mooi en echt een van de meest geschikte platen ooit om te remixen volgens mij (/me bid op een Micah Bootleg ala Bent!!!! :eyespop: )
Coldplay - Fix You :eek: :eyes: |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
mijn vetste tune atm is geen EDM ofzo maar is ongelofelijk mooi en echt een van de meest geschikte platen ooit om te remixen volgens mij (/me bid op een Micah Bootleg ala Bent!!!! :eyespop: )
Coldplay - Fix You :eek: :eyes: |
I second that! :eyes: :eyes: |
|
|
| dj_spare |
| helemaal mee eens... godse tune die Coldplay... kan nie w8en tot ie uitkomt :D |
|
|
| Matthijs |
| Mark Norman - Teardrops vind ik wel één van de betere trance-releases van de laatste tijd, echt zo'n tune waarop ik niet stil kan blijven zitten. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Op www.protonradio.com kun je een aantal remixes van Digital Witchcraft - Fingerpaint downloaden. Dat zijn de remixes die uiteindelijk de contest niet gewonnen hebben.
Vooral de Timo Maè Main Mix, 4Mal's Doodle Mix en de Baunder Remix zijn erg vette remixen. |
Ik vind Digital Witchcraft - Fingerpaint (Opencloud's Welcome Back To Earth Remix) de vetste remix!  |
|
|
| sndh |
:nervous: ik word gek van al die remixen van Fingerpaint...geen enkele komt uberhaupt in de buurt van het origineel ... naja das mijn mening natuurlijk...
TUNE: Michael Mayer - Lovefood
Give me love, so that I can.... kill... give me love, because i can...kill ... :eek: |
|
|
| TranceFool |
Ik kan dat schijtnummer echt niet meer aanhoren :nervous: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik kan dat schijtnummer echt niet meer aanhoren :nervous: |
nee maar deze remix is wel cool :cool:
Allure - The loves we lost!!!!
Wat een ongelooflijk VET nummer isdat!! die break! waaah ! Herlich! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
nee maar deze remix is wel cool :cool:
|
Ben het met jullie beiden eens! Gehtz noch is echt het grootste Ikea ballenbad nummer van het jaar, maar die Angello remix is wel vet... alleen jammer dat die pleuris melodie van het origineel er nog in zit! :rolleyes: :p |
|
|
| Remy D |
welke held heeft dat Coldplay nummer voor me??
Speed of light is ook al zo PHAT |
|
|
|
|