|
weekend 28 - 31 oktober (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TOR
wie rijdt? :p |
Normaalgezien had ik mijne nieuwe auto al bijna een maand gehad. Maar die zit nu in vertraging, en ik zou hem pas over een tweetal weken hebben nu. Khad em graag eens ingereden naar Nederland, maar met mijn oud krotpeugeotke ga'k dat niet meer doen. Wil ni in panne vallen in the middle of holland :p |
|
|
| Kelly* |
mijn weekendje sta ook vast:
vrijdag naar Illusion (verjaardag van een neefje)
zaterdag naar Kokorico (verjaardag van een vriend)
zondag naar Delite (VIP opening whiiii!)
maandag naar Illusion (MIKE, Matt Darey en Errick E = whiiiii²)
dinsdag naar Six Flags
denk dak moe ga zijn volgende week :crazy: |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Kelly*
mijn weekendje sta ook vast:
vrijdag naar Illusion (verjaardag van een neefje)
zaterdag naar Kokorico (verjaardag van een vriend)
zondag naar Delite (VIP opening whiiii!)
maandag naar Illusion (MIKE, Matt Darey en Errick E = whiiiii²)
dinsdag naar Six Flags
denk dak moe ga zijn volgende week :crazy: |
Kellyke's gonna be soo wasted :wtf: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by TOR
wie rijdt? :p |
Aangezien gert wilt rijden, en ik niet zo goed ben in 's nachts terug rijden. laat ik de eer volledig aan gert toe.
maar ik wil gerust rijden (als het moet)
kevin misschien is het voor u gemakkelijk om te weten dat ik die zaterdag ws in berchem zit. dus als ge met de trein in berchem stopt kan ik u makkelijk overal mee naartoe nemen. :cool:
ow ja... ik ben er klaar voor! ik ben er klaar voor! ik ben er klaar voor!... enz... maw ik heb er zin in!:crazy: |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Voor mij zal het Junior Jack & Kid Crème @ CdA worden. Of een avondje La Rocca zie ik ook wel zitten :)
Vraagje: Kan je gemakkelijk en veilig parkeren @ CdA? |
Raar dat er hier nog niemand met de auto naar CdA is geweest. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Raar dat er hier nog niemand met de auto naar CdA is geweest. |
Altijd met de tram ofzo, of met de taxi, aangezien 't altijd een zuipfestijn is als ik met den Dries 't stad intrek :p |
|
|
| pooley |
mensen pasop met die parking hé
right kelly:p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by pooley
mensen pasop met die parking hé
right kelly:p |
I blame the copiloot ;) |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Gladius
I blame the copiloot ;) |
whaaaaaaaaaaa! merci Gladius.... :tongue3
maar idd.. opassen daar zenne... ze sluiten vroeg :nervous:
en dan ist LANG wachten op den Hollander met de sleutels |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Xilver
Altijd met de tram ofzo, of met de taxi, aangezien 't altijd een zuipfestijn is als ik met den Dries 't stad intrek :p |
'k moet jullie dringend eens ontmoeten :D |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Kelly*
whaaaaaaaaaaa! merci Gladius.... :tongue3
maar idd.. opassen daar zenne... ze sluiten vroeg :nervous:
en dan ist LANG wachten op den Hollander met de sleutels |
Over welke parking hebben jullie het nu? Van CdA of ene in Holland? |
|
|
| Kaidreas |
^holland
ik peins de beste parking is die van euh.... daar waar de foor altijd staat. aan cafe local.
alhoewel dat het dan nog een eindje wandelen is.
wete ik weet het eigenlijk gewoon niet :D ik ben nog maar 1 keer nuchter aan cafe d'anvers gekomen.
wie gaat er nu mee naar asta? johan ga jij nu ook nog me met je neven?
want eigenlijk moeten we met 2 auto's rijden.
gert+tor+gladius+nyah+xilver+kaidreas=6 en normaliter gezien kunnen er maar 5 mensen in een wagen. dus 6-5=1
dus is het mss wel een belangrijk gegeven om eens te weten wie er officieel meegaat. |
|
|
|
|