|
weekend 28 - 31 oktober (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Voor mij zal het Junior Jack & Kid Crème @ CdA worden. Of een avondje La Rocca zie ik ook wel zitten :)
|
Aangezien M.I.K.E.op 24/12 naar Cherry Moon komt zal het dit weekend zeker een van deze 2 worden.
Offtopic: 1000ste post:) |
|
|
| Gladius |
| ik ga al zeker (ten minste als ik vervoer heb). Ik weet nog niet of m'n neven meegaan, maar kzal het zo snel mogelijk laten weten. |
|
|
| Bomar |
Ik ga dus wss ook mee te zaterdag naar de asta :D
den dries heeft me kunnen overtuigen
heb er zin in!! |
|
|
| Gladius |
| Er gaan geen neven mee, dus heb ik ook voorlopig geen vervoer. bij deze dien ik mijn verzoek in ;) |
|
|
| Bomar |
| vervoer heb ik ook nog niet; is er ergens nog een plaatsje? als het echt niet anders kan wil ik ook wel rijden |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bomar
vervoer heb ik ook nog niet; is er ergens nog een plaatsje? als het echt niet anders kan wil ik ook wel rijden |
ah we'll see, we geraken wel aan 2 auto's ;) |
|
|
| Xilver |
| Kheb hier juist 2 VIP-uitnodigingen gekregen voor de Nacht Van De Student vrijdag, dus daar ga'k met Anja wel naartoe. Maar ik weet dus ni of we zaterdag fris gaan zijn om mee naar Asta te gaan. Kzal het er nog eens met Anja over hebben vanavond. MIKE en Matt Darey in Illusion staat in elk geval vast. |
|
|
| Buoyant |
| Lizzy en ik gaan gaan ook naar de Asta (de auto zit waarschijnlijk al vol) |
|
|
| Push2005 |
Jup; 'k heb ook eindelijk beslist
31 oktober: Mike & Matt Darey @ Illusion
Cresto
Jasper
Aurélie
Synthesia
Emma
pooley
Gladius
Kelly
diddi
Nyah + Xilver
TOR
Push2005
Als we daar allemaal met ons t-shirt staan gaan ze nogal kijken denk ik :toothless |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kheb hier juist 2 VIP-uitnodigingen gekregen voor de Nacht Van De Student vrijdag, dus daar ga'k met Anja wel naartoe. Maar ik weet dus ni of we zaterdag fris gaan zijn om mee naar Asta te gaan. Kzal het er nog eens met Anja over hebben vanavond. MIKE en Matt Darey in Illusion staat in elk geval vast. |
achzow... mja laat in iedergeval iets OP TIJD weten
ma anders zullen gert en ik wel rijden, ma kunnen we wel ff afspreken waar we gaan meeten tis altijd plezanter om in een troep naar ginder te gaan.
en hoe zit dat nu met het plan om tegen de middag te gaan?
ik zie dat nog altijd zitten.
asta met de 2auto's (als nyah en xilver meegaan)
cresto
gladius
tor
bomar
kaidreas
mensen die tegen de middag willen vertrekken:
Kaidreas
cya daar bouyant en lizzmeister |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Als we daar allemaal met ons t-shirt staan gaan ze nogal kijken denk ik :toothless |
Bikkembergs vs. TranceAddict
:rolleyes: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
achzow... mja laat in iedergeval iets OP TIJD weten
ma anders zullen gert en ik wel rijden, ma kunnen we wel ff afspreken waar we gaan meeten tis altijd plezanter om in een troep naar ginder te gaan.
en hoe zit dat nu met het plan om tegen de middag te gaan?
ik zie dat nog altijd zitten.
asta met de 2auto's (als nyah en xilver meegaan)
cresto
gladius
tor
bomar
kaidreas
mensen die tegen de middag willen vertrekken:
Kaidreas
cya daar bouyant en lizzmeister |
Ik heb vrijdag 28/10 vrijgenomen, wegens de staking. Nu moeten we es zien of het te doen valt om én vrijdag, én zaterdag én maandag op stap te gaan... zal seffes es met Tom erover babbelen en we laten dan iets weten zo snel wie möglich ;)
Dries, rond hoe laat is tegen de middag voor u :o ? |
|
|
|
|