|
weekend 28 - 31 oktober (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maandag 1 november ist verlof hé :) |
OK, ff verwarrend met al die datums hier :o
Maandag = 31 oktober. Het is dan geen feestdag, maar de meeste bedrijven maken dan een brugdag, omdat:
Dinsdag = 1 november (= Allerheiligen) en dan heeft iedereen normaal vrij.
Woensdag = 2 november (=Allerzielen) maar dat is geen vrije dag (normaal).
Dus voor diegenen die werken, zij moeten checken of ze wel degelijk de brug maken de 31e.
Dit op een rijtje gezet voor mij en dus 31 oktober: M.I.K.E. en Matt Darey @ Illusion.
29e dunno yet. |
|
|
| TOR |
29 oktober: United in trance @ asta den haag
Cresto
Kaidreas
Gladius (+ neven mss)
(Nyah + Xilver)
TOR
31 oktober: Mike & Matt Darey @ Illusion
Cresto
Jasper
Aurélie
Synthesia
Emma
pooley
Gladius
Kelly
diddi
Nyah + Xilver
TOR |
|
|
| Kaidreas |
29 oktober: United in trance @ asta den haag
Cresto
Kaidreas
Gladius (+ neven mss)
(Nyah + Xilver)
TOR
31 oktober: Mike & Matt Darey @ Illusion
Cresto
Jasper
Aurélie
Synthesia
Emma
pooley
Gladius
Kelly
diddi
Nyah + Xilver
TOR
Kaidreas +? |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
29 oktober: United in trance @ asta den haag
Cresto
Kaidreas
Gladius (+ neven mss)
(Nyah + Xilver)
TOR
31 oktober: Mike & Matt Darey @ Illusion
Cresto
Jasper
Aurélie
Synthesia
Emma
pooley
Gladius
Kelly
diddi
Nyah + Xilver
TOR
Kaidreas +? |
kaidreas +mij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3
neger (!) deze post en doe gewoon verder :p |
|
|
| Kaidreas |
^ik ga al met gert.... want wij zijn volgens eagle het 3de beta-koppel :o ;)
maar ge hebt nog een speciaal plaatsje in mijn hart ze pooley :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^ik ga al met gert.... want wij zijn volgens eagle het 3de beta-koppel :o ;)
maar ge hebt nog een speciaal plaatsje in mijn hart ze pooley :) |
offtopic, ge zijt hem hier gewoon efkes voor alleman aant bedriegen ofwa
:eek: schaam u dries |
|
|
| Kaidreas |
^I can't help it, I'm really really redicilously good looking
:p
iedereen voelt zich gewoon aangetrokken tot mij :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^I can't help it, I'm really really redicilously good looking
:p
iedereen voelt zich gewoon aangetrokken tot mij :) |
*drool* |
|
|
| pooley |
| *krak* zei men hartje. |
|
|
| FUSyke |
| Zijn er hier mensen die op vrijdag 28/10 naar 'Nacht van de Student' gaan? |
|
|
| Toni_D2 |
| Ik denk niet dat ik vrij heb op maandag. Hebben scholen dan wel vrij? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Zijn er hier mensen die op vrijdag 28/10 naar 'Nacht van de Student' gaan? |
misschien wel :D Junior jack of 2 many dj's spreken mij wel aan. Alleen jammer dat de grote namen ongeveer op hetzelfde uur draaien. |
|
|
|
|