|
weekend 28 - 31 oktober (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
straks naar de carré, hip hoi
en morgen werken van 9 tot 17.30
ow jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :/ |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by pooley
en morgen werken van 9 tot 17.30
ow jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :/ |
en gaan, je gaat toch direct van de carré naar je werk ;) |
|
|
| pooley |
ya normaal rond 7.30 thuis en kmoet vertrekken rond 8.15 :)
en dan s avonds nog is illusion )
scheisse ! |
|
|
| Synthesia |
Hier zijn mijn foto'kes (verkleind) van gisterenavond:
Wel tof met al die lichtjes in't zwart vind ik, deze volgende
Zijn allemaal wat donker uitgevallen...moet nog eens prutsen met de camera om de beste settings te vinden om s'nachts in een dancing foto'kes te kunnen maken zonder flash. De video'kes komen nog maar heb nog 280mb webspace nodig als iemand zo lief is :) |
|
|
| Antony |
| altijd leuk ne laser, en die staan altij goe op foto :o |
|
|
| TOR |
en hoe zit het voor morgen?
zijn er mensen die mij weer vanaf Berchem willen meenemen? :o |
|
|
| New Wave |
| Welke camera heb je? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
en hoe zit het voor morgen?
zijn er mensen die mij weer vanaf Berchem willen meenemen? :o |
Maybe, hangt er vanaf wanneer je in Berchem aankomt :) |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by New Wave
Welke camera heb je? |
Sony DSC-T7
| quote: | Originally posted by TOR
en hoe zit het voor morgen?
zijn er mensen die mij weer vanaf Berchem willen meenemen? :o |
Als je met Luc meekomt kan ik u allebei aan't station (sint niklaas) oppikken :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Als je met Luc meekomt kan ik u allebei aan't station (sint niklaas) oppikken :) |
Op voorwaarde dat ge een cd-speler in uw auto hebt met wat vettige trance ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Sony DSC-T7
|
Niet echt een goeie camera om op donkere plekken te fotograferen.
Hij heeft geen handmatige sluitertijd functie en neemt op donkere plekken al snel 1/8 seconde sluitertijd. Dan krijg je inderdaad van deze onscherpe foto's. De gevoeligheid is daarnaast flink dramatisch (auto, 64, 100, 200, 400). Als je een camera met ISO waarde tot 800 of 1600 had genomen dan kom je op donkere plekken al beter mee uit.
64 tot 400 iso zijn waarde die je voor daglicht gebruikt. 400 voor schemering laat in de middag. Verder prima cameraatje alleen ik had hem niet genomen. :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Synthesia
moet nog eens prutsen met de camera om de beste settings te vinden om s'nachts in een dancing foto'kes te kunnen maken zonder flash. |
Gewoon met flitser ;) Invulflitsje oid... |
|
|
|
|