|
weekend 28 - 31 oktober (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Mike Foston
Honderden is nu ook wel zwaar uit de lucht gegrepen... :rolleyes: :D
Aurélie doet nu eenmaal haar best om bijna nooit deftig te willen poseren als ze aan 't feesten is, zodat ze quasi altijd mislukken...
Als ge toch perse ne foto van haar wilt, vraagt dat dan aan haar zelf hé...
Of durft ge misschien niet... :D
Trouwens, als ge een beetje zou zoeken op mijne website, vindt ge der daar wel... |
Het gaat er niet om dat wij foto's willen zien van Aurelie, want als we dat wilden was dat waarschijnlijk al lang gelukt. Het gaat erom dat jij ze achter houdt... En dat ze mislukken omdat ze niet wil poseren is geen excuus natuurlijk, een goeie fotograaf maakt die foto toch wel en gaat niet de hele avond met een camera om haar heen lopen :p |
|
|
| mrcanon |
maatje, da meiske moe haar gestalkt voelen :eyes:
A litte bit privacy & R.E.S.P.E.C.T :p plz |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by mrcanon
maatje, da meiske moe haar gestalkt voelen :eyes:
A litte bit privacy & R.E.S.P.E.C.T :p plz |
mooi zijn heeft ook zijn nadelen :D ;)
Een goeie fotograaf maakt de mooiste foto's zonder dat zijn aanwezigheid opvalt :p |
|
|
| mrcanon |
| Als M.I.K.E. zijn ja-woord geeft aan haar dan zijde ze voor altijd kwijt jong :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Als M.I.K.E. zijn ja-woord geeft aan haar dan zijde ze voor altijd kwijt jong :p |
Ik zeg altijd maar zo: Geen hand vol maar een land vol :p |
|
|
| Dj Mike Foston |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Het gaat er niet om dat wij foto's willen zien van Aurelie, want als we dat wilden was dat waarschijnlijk al lang gelukt. Het gaat erom dat jij ze achter houdt... En dat ze mislukken omdat ze niet wil poseren is geen excuus natuurlijk, een goeie fotograaf maakt die foto toch wel en gaat niet de hele avond met een camera om haar heen lopen :p |
Dit zijn de laatste woorden dat ik er aan vuil maak:
1. Ik heb geen foto's achter gehouden, omdat -NOGMAALS- ze mislukt zijn. PUNT !
2. Ik was gewoon megascheel toen, waardoor ik zo veel foto's heb genomen die zijn mislukt...
3. Ik ga al veel langer als vandaag weg met haar, dus vind ik het gewoon beledigend om mij van stalker praktijken te beschuldigen... tssss... Tis toch altijd oh zo gemakkelijk om zonder maar iets van de juiste situatie te weten, commentaar te geven...
4. Als gelle het allemaal zo veel beter kunt, be my guest en stopt met zagen dan... :D |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Dj Mike Foston
Dit zijn de laatste woorden dat ik er aan vuil maak:
1. Ik heb geen foto's achter gehouden, omdat -NOGMAALS- ze mislukt zijn. PUNT !
2. Ik was gewoon megascheel toen, waardoor ik zo veel foto's heb genomen die zijn mislukt...
3. Ik ga al veel langer als vandaag weg met haar, dus vind ik het gewoon beledigend om mij van stalker praktijken te beschuldigen... tssss... Tis toch altijd oh zo gemakkelijk om zonder maar iets van de juiste situatie te weten, commentaar te geven...
4. Als gelle het allemaal zo veel beter kunt, be my guest en stopt met zagen dan... :D |
Mike, tis nie op u bedoeld, ma der wordt ier gewoon zoveel over Aurélie gepraat, dat het niet meer normaal is, vooral door Hollanders die mee een tekort aan sex zitten :p. Wel ik zou die dan toch wel eens willen ontmoeten :toocool: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Mike, tis nie op u bedoeld, ma der wordt ier gewoon zoveel over Aurélie gepraat, dat het niet meer normaal is, vooral door Hollanders die mee een bepaald tekort zitten :p. Wel ik zou die dan toch wel eens willen ontmoeten :toocool: |
Wil je de Nederlanders ontmoeten? :p weet je dat wel zeker?
We hebben al een hele week niet meer over Aurelie gehad hoor. Dit keer kwam het niet van onze kant af. :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dj Mike Foston
Dit zijn de laatste woorden dat ik er aan vuil maak:
1. Ik heb geen foto's achter gehouden, omdat -NOGMAALS- ze mislukt zijn. PUNT !
2. Ik was gewoon megascheel toen, waardoor ik zo veel foto's heb genomen die zijn mislukt...
3. Ik ga al veel langer als vandaag weg met haar, dus vind ik het gewoon beledigend om mij van stalker praktijken te beschuldigen... tssss... Tis toch altijd oh zo gemakkelijk om zonder maar iets van de juiste situatie te weten, commentaar te geven...
4. Als gelle het allemaal zo veel beter kunt, be my guest en stopt met zagen dan... :D |
We zijn niet boos op je.....alleen een beetje teleurgesteld. :o :p |
|
|
| Kaidreas |
ik heb aurelie gezien!
ik begin ze nu zelfs overal te zien, onderweg, wachtend op de bus of op de fiets en zelfs in de wei bij de koeien, op het werk,in de kerk :eyes:
new wave: ik heb haar maandag zelfs "dag" gezegd :eek: |
|
|
| Toni_D2 |
| Hoe ziet er Aurelie uit? |
|
|
|
|