return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
weekend 28 - 31 oktober (pg. 3)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by diddi
Den Haag das een eindje rijden zekers? Nog nooit in NL uit geweest, ma kzie da wel eens zitten.


een uur een half van in antwerpen aan normaal tempo :D
Xilver
quote:
Originally posted by djcresto
een uur een half van in antwerpen aan normaal tempo :D


De laatste keren hadden we toch wat pech met file he. Hoewel, dat was richting Amsterdam.
TOR
quote:
Originally posted by Xilver
De laatste keren hadden we toch wat pech met file he. Hoewel, dat was richting Amsterdam.


is dezelfde richting, hé.. het is rond Rotterdam waar alles doorgaans vastzit.

de laatste keer wel geen last gehad, maar toen waren we er vrij vroeg bij.


Den Haag valt nog mee qua afstand.. Amsterdam is redelijk ver, vind ik.
Bomar
ik ben van de partij de 29ste in de asta:D
Kaidreas
quote:
Originally posted by TOR
is dezelfde richting, hé.. het is rond Rotterdam waar alles doorgaans vastzit.

de laatste keer wel geen last gehad, maar toen waren we er vrij vroeg bij.


Den Haag valt nog mee qua afstand.. Amsterdam is redelijk ver, vind ik.

amsterdam valt anders ook best mee, kverschoot ervan hoe snel gert en ik ginder zaten met dancevalley.
zodat niet ongeveer gelijk zijn aan den haag? iets verder?
Lady_LizzY
Toch wel stukje verder ze :)
Maar is idd niet zo heel lang rijden, vond het ook goed meevallen
Xilver
Normaalgezien heb'k dan mijne nieuwe bak, dus niet meer met de krotpeugeot naar Holland :p
diddi
quote:
een uur een half van in antwerpen aan normaal tempo



Den Asta ligt toch in Den Haag hè? Gij doet dan 10 minuten over de afstand Brussel - Antwerpen? :eyespop:
Xilver
quote:
Originally posted by diddi
Den Asta ligt toch in Den Haag hè? Gij doet dan 10 minuten over de afstand Brussel - Antwerpen? :eyespop:


15 a 20 minuten is nochtans haalbaar :D
Kaidreas
quote:
Originally posted by diddi
Den Asta ligt toch in Den Haag hè? Gij doet dan 10 minuten over de afstand Brussel - Antwerpen? :eyespop:

ja inderdaad als ge bij tom in de auto zit, hebt ge soms den indruk dat ge in hyperspace zit

Eagle`
quote:
Originally posted by Kaidreas
ja inderdaad als ge bij tom in de auto zit, hebt ge soms den indruk dat ge in hyperspace zit



en madam zal gaan fakke om de boetes te betalen, that's the stuff ^^
Xilver
quote:
Originally posted by Kaidreas
ja inderdaad als ge bij tom in de auto zit, hebt ge soms den indruk dat ge in hyperspace zit


Chance voor ulle dat mijn peugeotke het niet verder kan trekken dan 160km/u, en dan nog met max 2 personen in de auto :p

Kzal maar oppassen als'k binnenkort eindelijk mijnen Astra GTC onder m'n gat heb, want met die bak af te betalen kan ik me echt wel geen boetes veroorloven :) 't Is trouwens sowieso ferm verbeterd hoor, ik hou me nu quasi altijd aan de snelheid.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement