|
weekend 28 - 31 oktober (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by diddi
Den Haag das een eindje rijden zekers? Nog nooit in NL uit geweest, ma kzie da wel eens zitten. |
een uur een half van in antwerpen aan normaal tempo :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
een uur een half van in antwerpen aan normaal tempo :D |
De laatste keren hadden we toch wat pech met file he. Hoewel, dat was richting Amsterdam. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Xilver
De laatste keren hadden we toch wat pech met file he. Hoewel, dat was richting Amsterdam. |
is dezelfde richting, hé.. het is rond Rotterdam waar alles doorgaans vastzit.
de laatste keer wel geen last gehad, maar toen waren we er vrij vroeg bij.
Den Haag valt nog mee qua afstand.. Amsterdam is redelijk ver, vind ik. |
|
|
| Bomar |
| ik ben van de partij de 29ste in de asta:D |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by TOR
is dezelfde richting, hé.. het is rond Rotterdam waar alles doorgaans vastzit.
de laatste keer wel geen last gehad, maar toen waren we er vrij vroeg bij.
Den Haag valt nog mee qua afstand.. Amsterdam is redelijk ver, vind ik. |
amsterdam valt anders ook best mee, kverschoot ervan hoe snel gert en ik ginder zaten met dancevalley.
zodat niet ongeveer gelijk zijn aan den haag? iets verder? |
|
|
| Lady_LizzY |
Toch wel stukje verder ze :)
Maar is idd niet zo heel lang rijden, vond het ook goed meevallen |
|
|
| Xilver |
| Normaalgezien heb'k dan mijne nieuwe bak, dus niet meer met de krotpeugeot naar Holland :p |
|
|
| diddi |
| quote: | | een uur een half van in antwerpen aan normaal tempo |
Den Asta ligt toch in Den Haag hè? Gij doet dan 10 minuten over de afstand Brussel - Antwerpen? :eyespop: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by diddi
Den Asta ligt toch in Den Haag hè? Gij doet dan 10 minuten over de afstand Brussel - Antwerpen? :eyespop: |
15 a 20 minuten is nochtans haalbaar :D |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by diddi
Den Asta ligt toch in Den Haag hè? Gij doet dan 10 minuten over de afstand Brussel - Antwerpen? :eyespop: |
ja inderdaad als ge bij tom in de auto zit, hebt ge soms den indruk dat ge in hyperspace zit |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ja inderdaad als ge bij tom in de auto zit, hebt ge soms den indruk dat ge in hyperspace zit |
en madam zal gaan fakke om de boetes te betalen, that's the stuff ^^ |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ja inderdaad als ge bij tom in de auto zit, hebt ge soms den indruk dat ge in hyperspace zit |
Chance voor ulle dat mijn peugeotke het niet verder kan trekken dan 160km/u, en dan nog met max 2 personen in de auto :p
Kzal maar oppassen als'k binnenkort eindelijk mijnen Astra GTC onder m'n gat heb, want met die bak af te betalen kan ik me echt wel geen boetes veroorloven :) 't Is trouwens sowieso ferm verbeterd hoor, ik hou me nu quasi altijd aan de snelheid. |
|
|
|
|