|
weekend 28 - 31 oktober (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
Joa twas wel goe, alleen krijg ik het schijt van da typisch Illusion-kakvolk met hun Bikkembergs-truikes en hun sletgevolg dat maar 2 bewegingen kent, links en rechts heupwiegend.
Vergeleken met de Asta twee dagen geleden was het toch helemaal anders qua aggressief en sletterig gedrag. Ma goe, we hebben ons geamuseerd, goede muziek, en M.I.K.E. heeft echt wel volledig mijn goesting gedraaid deze keer. Soms durft hij er wat teveel nummerkes insteken die ik wa minder vind, ma deze keer was 't echt heel deftig.
Alleen... godverdomme, Universal Nation is afgezaagd, nu da'k em nog eens terughoorde :p |
|
|
| Antony |
kwam binnen iets voor 24u met Tiesto - In my memory dus zoals La Esterella zou zeggen: "de sfeer zatter al goe in"
Jan nam over met een tof setje altijd leuk Sander van doorn's SOS te horen, en dat brengt ons direct bij M.I.K.E. want dien draaide da ook :p en hij was wel in form me knallers als Language en Adrenaline enja... universal nation (al vond ik da ni zo erg...)
tussendoor ook enkele BETA's tegengekomen :) was telkens van: "hey, vant forum? ik ben Antony" :D
toffen avond ghad, spijtig da 1 van men compagnons wa ziekjes was en na M.I.K.E. naar huis wilde...
en idd Xilver, we kunne der ni onderuit bikkembergs komde overal tege:whip: |
|
|
| TOR |
+ mooie set van degene die net vóór Mike draaide (met o.a. Alex Morph - New Harvest :crazy: )
+ Absolute - X Factor
+ mooi vrouwvolk
- weinig vernieuwende set van Mike
- Matt Darey te hard (de tech-trance hype heeft zijn tentakels blijkbaar overal)
- The Police - SOS (drie keer op een avond is teveel van het goeie :D)
- weinig volk, en toch slagen mensen erin om constant in de weg te lopen; veel mensen onder invloed
- plakkerige vloer (glasscherven bleven gewoon aan je schoenen hangen)
- laser achteraan (wtf, kun je evengoed geen laser in huis hebben)
- geluid te hard naar het einde toe, de Alex Morph remix van Halcyon was gewoon pure herrie
heb me uitstekend vermaakt van 12 tot 2, daarna ging het serieus bergaf. |
|
|
| Push2005 |
Ochja; ik vond dat het nog best meeviel... maar dan heb ik het niet over M.I.K.E... 3de keer op rij dat hij me betrekkelijk teleurstelt. Niet dat zijn platenkeuze op zich slecht is; maar teveel té platte techtrance na elkaar en niet zo'n logische opbouw.
Enorm genoten van Pound; die blijft het wel doen :crazy: ; Ook Strange World 2006 en X-Factor waren ook heerlijke momenten. En about Universal Nation; ja, goeie plaat maar afgezaagd, alleen de Montana remix kan me nog bekoren...
Bij het binnenkomen Cresto, Fred, Jasper & Zehra tegengekomn; leuk volk ;) ... Cresto bezat zoveel energie dat hij om 06u nog steeds doorging :p
De DJ voor M.I.K.E was wel goed; veel mooie tranceplaten gehoord.
En Matt Darey... had het niet gedacht, maar die speelde voor mij wel het best. 'K was moe maar z'n set was toch wel dik in orde ( Sunset; Lyteo; Halcyon; Cherry Blossom; Damager 02 ... --> Das mijn stuff :) )
+ Best wel een leuke locatie; was er nog niet geweest
+ BETA's
+ Matt Darey
+/- M.I.K.E ... kweet nog steeds niet wat ervan te denken :)
- Laser achteraan ( idd... wat is dat nu ! )
- Stom volk dat je het zicht van de DJ ontneemt door idioot te dansen
--- 3x die Police bootleg --> overrated !
--- Het gezelschap van TOR :tongue2 (j/k) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Push2005
En Matt Darey... Sunset; Lyteo; Halcyon; Cherry Blossom; Damager 02 ... |
Noooooo !!!! ik heb da gemist door diene zieke pannekoek da naar huis moest :( :( :( vergeefkem nooit |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Antony
Noooooo !!!! ik heb da gemist door diene zieke pannekoek da naar huis moest :( :( :( vergeefkem nooit |
Ejh! vrienden laat je nooit in de steek, no matter what!!
Als jij ziek wordt dan laten ze je ook niet alleen gaan.:whip: :o |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ejh! vrienden laat je nooit in de steek, no mather what!!
Als jij ziek wordt dan laten ze je ook niet alleen gaan.:whip: :o |
ok, ma was al ziek... ik zei nog mss beter ni mee te gaan of me 2 autos te komen. anders geef ik je zeker gelijk |
|
|
| FUSyke |
| Ik had M.I.K.E. het afgelopen jaar al een paar maal gehoord dus heb ik hem gisteren ff overgeslaan. En blijkbaar was zijn set zoals altijd en heb ik dus niet zoveel gemist. Op 24/12, als hij in Cherry Moon draait, ga ik wel naar hem zien. En dan verwacht ik wel een sterke van hem! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
--- Het gezelschap van TOR :tongue2 (j/k) |
kzal u nog es een cola trakteren :whip: :p
vóór Mike werd trouwens nog Acues vs. Elitist - Zonderland gedraaid, in de 8 Wonders Remix. nooit gedacht da ik die ooit in een Belgische club zou horen. :eyes: heerlijk moment |
|
|
| Antony |
kunnen mss nen thread rond een ander zot weekend openen nu :p
24/12 M.I.K.E. in Cherry Moon naart schijnt
26/12 Armada X-mas Night in Melkweg, Amsterdam (<= link)
...
voor de rest nog geen opzoekingswerk geleverd... ma zal wel meer zijn :D |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Tor
- The Police - SOS (drie keer op een avond is teveel van het goeie )
- weinig volk, en toch slagen mensen erin om constant in de weg te lopen; veel mensen onder invloed
- plakkerige vloer (glasscherven bleven gewoon aan je schoenen hangen)
- laser achteraan (wtf, kun je evengoed geen laser in huis hebben)
|
+1
Voor de rest vond ik t best ok.
Btw, hier zijn de foto's van Asta 29/10/05 United in Trance.
Ik heb ook nog een heleboel filmpkes, ma ni genoeg webspees, dus ja, zou zeggen: als iemand filmpkes wilt van Asta (en Illusion gister), vraag t aan Tom of mij op msn en dan zullen we t door sturen. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik had M.I.K.E. het afgelopen jaar al een paar maal gehoord dus heb ik hem gisteren ff overgeslaan. En blijkbaar was zijn set zoals altijd en heb ik dus niet zoveel gemist. Op 24/12, als hij in Cherry Moon draait, ga ik wel naar hem zien. En dan verwacht ik wel een sterke van hem! |
Ik vond M.i.k.e. zijn set wel sterk hoor. Mike stond geconcentreerd te mixen en maakte geen enkele fout. De techtrance vond ik allesbehalve plat eigenlijk. Zelfs een paar heel sterke voor mij onbekende nummers. En dan die X-factor, djeezes, orgasme op de dansvloer :D. Naar het einde toe begon hij dan weer zijn klassiekers te spelen. Strange world, universal nation, silver bath, intruder, pound. Maar wie klaagt er nu als hij die draait.
Over Matt Darey heb ik ook niets dan goeds te melden. Soms ging het vrij hard. Maar hij draaide toch ook enkele uplifting bommen. En Matt zijn mixen was gewoonweg perfect! |
|
|
|
|