|
weekend 28 - 31 oktober (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wat gaan jullie trouwens doen als jullie 's middags al zo vroeg naar Den Haag gaan? Anders kom ik ook wel gezellig :D |
winkelen? |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
mja ge moet het niet alleeen aan mij vragen e... wa zeggen johan, kevin, gert en jochen hiervan??? 13.30 is bij jullie is goed voor me... tom kennende zal het dan nog 14.00 of 14.30 worden :wtf: |
euhm, ik wil niet moeilijk doen, maar kvind da eigenlijk toch wel wa vroeg; heb nie veel zin om daar te gaan winkelen :( en ik heb het druk genoeg voor school; het liefste zou ik gewoon tegen de vroege avond naar daar trekken, maar als het niet anders kan volg ik jullie wel (kzal wel moeten, als ik meewilrijden)
(en 100% zeker ben ik nog niet dat ik meekan, maar wss wel; kzal het morgen laten weten) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by pooley
Als je in een stad komt waar je niets kent, pak je de eerste beste parking , en we dachten dat het die parking was (+-)
Eind goed al goed :) |
Normaal gesproken staan de openingstijden aangegeven he ;)
| quote: | Originally posted by Nyah
winkelen? |
Wss moet ik werken tot 18:00, dan zijn de winkels al dicht. Die sluiten op zaterdag om 17:00 dus hou daar rekening mee ;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wss moet ik werken tot 18:00, dan zijn de winkels al dicht. Die sluiten op zaterdag om 17:00 dus hou daar rekening mee ;) |
Mmh, Den Haag is 135km van Wilrijk. Is ongeveer 1,5u-2u rijden als er geen files zijn. Als we dus om 14u al tegoei kunnen vertrekken, zullen we pas om 16u daar arriveren en eer we goed en wel de auto geparkeerd hebben... Hebben we ni veel tijd meer over om nog te winkelen he. Dus wat doen we: ofwel nog vroeger vertrekken? ofwel gewoon later vertrekken aangezien het weinig nut heeft om om 14u al te vertrekken als we er nog willen winkelen. Suggestions anyone? |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Nyah
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wat gaan jullie trouwens doen als jullie 's middags al zo vroeg naar Den Haag gaan? Anders kom ik ook wel gezellig :D |
winkelen? |
Die zin was af, vrees ik. |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by New Wave
De nederlandse Jean is altijd onder invloed van cocaine, alcohol en minderjarige meisjes. |
Was dat die man van maandag tijdens Spuiten en Slikken? Valt reuze mee, vond ik. |
|
|
| Gladius |
| voor mij maakt het niet gek veel uit, hoewel ik de tijd toch wel zou kunnen gebruiken voort school. liefst in de (voor)avond dus, maar ik schik me uiteindelijk naar de chauffeur z'n keuze hoor, no problemo... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
Zit met een dilemma. Vriendin wil wel meegaan maar kan nie voor 19u vertrekken. |
ik geraak er sowieso niet om 12u |
|
|
| djcresto |
| Men vriendin gaat nu zeker mee. Wanneer we vertrekken maakt voor mij nie uit eigenlijk. Wil best wel eens iets van Den Haag zien. Is een vroege shift en een latere shift niet mogelijk? |
|
|
| eieregooie |
| Als t goed is is t nog mooi weer dit weekend, dan is een Terrasje op t Plein ofzo echt niet verkeerd hoor! :D |
|
|
| Antony |
31 oktober: Mike & Matt Darey @ Illusion
Cresto
Jasper
Aurélie
Synthesia
Emma
pooley
Gladius
Kelly
diddi
Nyah + Xilver
TOR
Push2005
FredNova
Antony + 4
(heb ook geen BETA-shirt :( ) |
|
|
| Kaidreas |
mja wete dan kunnen we beter niet gaan winkelen, maar zoals ei zegt, ff lekker leuk een terraske doen. en dan eerder tegen 18 uur ongeveer vertrekken? bon voor iedereen?
dus dan rijden we ook met 2 auto`s? waar spreken we af? of moet ik iedereen thuis afhalen? :D ik rij wel met een nissan sunny en geen bus van de lijn.... gelieve hier rekening mee te houden |
|
|
|
|