return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
weekend 28 - 31 oktober (pg. 7)
View this Thread in Original format
mellow_head
Bah ne dinsdag.
Kaidreas
ooooow man... lekker lang uitslapen :cool:
Gladius
29 oktober: United in trance @ asta den haag
Cresto
Kaidreas
Gladius (+ neven mss)

31 oktober: Mike & Matt Darey @ Illusion
Cresto
Jasper
Aurélie
Synthesia
Emma
pooley
Gladius

(eerlijk gezegd mike beetje beu gehoord, maar de matt wil ik wel 'ns zien)
FUSyke
quote:
Originally posted by Synthesia
/me slaps FUSyke

Hoe kunde daar nu over twijfelen :whip: :whip:

Mja, ik heb M.I.K.E. dit jaar al een paar keren gehoord dus het zou mss beter zijn om eens naar iets anders te gaan. De sfeer bij M.I.K.E. is telkens goed maar die is in LR ook zalig. En Junior Jack & Kid Crème zou ik ook wel eens willen zien. Dus het kan nog alle kanten uit:)
diddi
quote:
(eerlijk gezegd mike beetje beu gehoord, maar de matt wil ik wel 'ns zien)

right on!

Count me in 4 illusion.

Ik hoop één ding: geen Sportpaleis-toestanden... tis wel ne vrijdag dus hopelijk ni te veel en ni te weinig volk...
Kelly*
Cresto
Jasper
Aurélie
Synthesia
Emma
pooley
Gladius
Kelly

voor de rest wetek het nog ni goe....
29 oktober verjaardagsfeestje van 3 vrienden
maybe ganek na PvD
diddi
Cresto
Jasper
Aurélie
Synthesia
Emma
pooley
Gladius
Kelly
diddi
mellow_head
amai Matt Darey sw33t!

just clooooooooose your eyes...
Buoyant
quote:
Originally posted by diddi
ikke ni :D

Matt Darey is wel één van de meest onderschatte Trance dj's. Nochtans vind ik zijn sets SuPeR VET. Heeft een aparte stijl die mij erg aanstaat: uplifting en melodic, niet echt commercieel en een lekkere vaste beat (imo). Ik zou dus zeggen : allen daar heen!!!

Matt Darey was toch redelijk plat vorige keer in de Illusion, ergens eind maart was hij daar samen met Ron Van Den Beuken. Darey draaide toen gewoon wat trancehitjes van 10 tot 12 ofzo ... als er nog geen volk zit in de Illusion. Niks speciaals naar mijn mening. Misschien is het deze keer anders? Just wait and see.

Ik ga hoogstwaarschijnlijk naar PVD, Ferry en Van Gelderen in A'dam
pooley
wtf
hij draaide juist wreed goed, kalm begonnen met wat prog en daarna overgeschakeld naar het betere trance werk

diddi
quote:
Originally posted by pooley
wtf
hij draaide juist wreed goed, kalm begonnen met wat prog en daarna overgeschakeld naar het betere trance werk

just the way we like it!
Xilver
Cresto
Jasper
Aurélie
Synthesia
Emma
pooley
Gladius
Kelly
diddi
Nyah + Xilver

en waarschijnlijk naar United In Trance dat weekend ook.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement