|
weekend 28 - 31 oktober (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
12 uur |
Wil ook wel rond de middag vertrekken maar weet nie of ik 12 uur ga kunnen halen. Ook hier ff overleggen met men wederhelft en ze misschien wel proberen mee te krijgen. |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Nyah
Ik heb vrijdag 28/10 vrijgenomen, wegens de staking. Nu moeten we es zien of het te doen valt om én vrijdag, én zaterdag én maandag op stap te gaan... |
Ma joat, kan geen probleem zijn, ge hebt zondag en dinsdag om te recupereren.
Da's meer als een gewoon weekend :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by djcresto
Wil ook wel rond de middag vertrekken maar weet nie of ik 12 uur ga kunnen halen. Ook hier ff overleggen met men wederhelft en ze misschien wel proberen mee te krijgen. |
mja moet niet 12 uur zijn, maar 5 uur vertrekken is ook niet de moeite meer. dus hoe vroeger hoe beter, maar we moeten er wel de gulden middenweg in zien te vinden natuurlich |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
mja moet niet 12 uur zijn, maar 5 uur vertrekken is ook niet de moeite meer. dus hoe vroeger hoe beter, maar we moeten er wel de gulden middenweg in zien te vinden natuurlich |
ow 12u... that's early... 
dag ervoor café d'anvers ... dunno, als Tom me kan overtuigen ist ok voor mij... ma als ik een kater heb, moet ge heel rustig zijn in de auto :tongue2 ;)
(j/k)
:o ..... not |
|
|
| Nyah |
| Dries what about 14u? |
|
|
| Push2005 |
Weet er iemand al een timetable van illusion ? Kben benieuwd hoelang M.I.K.E gaat draaien.
En veerl belangrijker; gaat de Regi ook draaien ? Seffens komen we allemaal in Regi's World :nervous: :tongue2 |
|
|
| New Wave |
| Is die Dj Jean van Illusion net zo goed als de nederlandse Dj Jean :p? |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by New Wave
Is die Dj Jean van Illusion net zo goed als de nederlandse Dj Jean :p? |
Dat ligt eraan of hij gedronken heeft of niet? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Dat ligt eraan of hij gedronken heeft of niet? |
De nederlandse Jean is altijd onder invloed van cocaine, alcohol en minderjarige meisjes. |
|
|
| Push2005 |
Hahaha; Jullie DJ Jean is de grootste opgeblazen FAG dat er maar rondloopt :D
Miljaar; zo'n dikke nek dat die vent heeft... Beweren dat hij Sensation White bijstuurt omdat het anders een verkapt trancefeest is geworden. En dat hij graag tegen de schenen van andere DJ's stampt omdat hij zelf zo goed is :)
Ik bekijk altijd die video-interviews met hem om hem vierkant uit te lachen. En zijn producties zijn werkelijk niets waard ! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Push2005
Hahaha; Jullie DJ Jean is de grootste opgeblazen FAG dat er maar rondloopt :D
Miljaar; zo'n dikke nek dat die vent heeft... Beweren dat hij Sensation White bijstuurt omdat het anders een verkapt trancefeest is geworden. En dat hij graag tegen de schenen van andere DJ's stampt omdat hij zelf zo goed is :)
Ik bekijk altijd die video-interviews met hem om hem vierkant uit te lachen. En zijn producties zijn werkelijk niets waard ! |
Mwja, in die filmpjes zet hij zich grandioos voor lul :p
het vreemde is dat hij in de club scene nooit dit soort dingen zegt. :p Maar het is inderdaad een droplul. :p
Waarom noemt een belg zich Dj Jean...Dan ben je toch lichtelijk gek in je knars!:p |
|
|
|
|