return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 
weekend 28 - 31 oktober (pg. 32)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Kaidreas
ik heb aurelie gezien!

ik begin ze nu zelfs overal te zien, onderweg, wachtend op de bus of op de fiets en zelfs in de wei bij de koeien, op het werk in de kerk :eyes:

new wave: ik heb haar maandag zelfs "dag" gezegd :eek:


:D Jij moet niet zo veel paddo's gebruiken :p
mrcanon
we zijn terug vertrokken, ben eigenlijk keer benieuwd wat zij van al die belangstelling rond haar vind :toocool:
Dj Mike Foston
quote:
Originally posted by mrcanon
Mike, tis nie op u bedoeld, ma der wordt ier gewoon zoveel over Aurélie gepraat, dat het niet meer normaal is, vooral door Hollanders die mee een tekort aan sex zitten :p. Wel ik zou die dan toch wel eens willen ontmoeten :toocool:


Dan ist goe... Even goei vrienden dan... :)

Ik vermoed dat ze het liefst met gerust wilt gelaten worden...
Ok, ge kunt voor iemand veel bewondering hebben, maar teveel is ook ni goed hé... :cool:
New Wave
quote:
Originally posted by mrcanon
we zijn terug vertrokken, ben eigenlijk keer benieuwd wat zij van al die belangstelling rond haar vind :toocool:



waarschijnlijk boeit het haar niet. :p
Kaidreas
over de pics van mike foston:

Weet je wat ik zie als ik gedronken heb? Tetteu allemaal tetteuuu!
Toni_D2
Mijn gedachten zeggen duizend woorden
Maar geen enkele komt over mijn lippen
Geef me de kracht
De moed
En de stem
Om te zeggen wat ik voel..
Voor jou, Aurelie
mrcanon
quote:
Originally posted by New Wave
:D Jij moet niet zo veel paddo's gebruiken :p


Ge krijgt dat in Holland bij een zak patat zeker :p
Toni_D2
Ik wil bij je zijn,
Ik verlang zo naar jou,
Woorden zijn te klein,
Ik blijf je altijd trouw,

Zou je nooit verlaten,
Ik hou van jou, is het enige wat ik zeg,
Ik zal je never nooit haten,
Zonder jou heb ik alleen maar pech,

Dus ik doe jou nooit pijn,
Je zit in me hart,
Jou in mijn armen is fijn,
Gaf je al mijn liefde vanaf de start,

Kan gewoon niet zonder jou,
Je zit in mijn leven,
Zonder jou sta ik in de kou,
Wil je alles geven,

Je weet nu wat ik voel,
Ga je nooit verlaten,
Dus je weet wat ik bedoel,
Schreeuw het desnoods door al de straten!

Zal zelfs voor je willen lijden,
Mijn liefde voor jou is dus heel groot,
Ik blijf voor je strijden,
We blijven samen tot de dood!!
mrcanon
quote:
Originally posted by Dj Mike Foston
Dan ist goe... Even goei vrienden dan... :)

Ik vermoed dat ze het liefst met gerust wilt gelaten worden...
Ok, ge kunt voor iemand veel bewondering hebben, maar teveel is ook ni goed hé... :cool:


Ik zal haar zeker nie ambeteren, maar door dat er zo een belangstelling is, wil ik haar wel keer in het echt ontmoeten. For me, she's just a BETA, like the others :toocool:
Toni_D2
quote:
Originally posted by mrcanon
Ik zal haar zeker nie ambeteren, maar door dat er zo een belangstelling is wil ik haar wel keer in het echt ontmoeten For me, she's just a BETA, like the others :toocool:



Een beta? Een testversie .. :rolleyes: :rolleyes:

New Wave
quote:
Originally posted by mrcanon
Ge krijgt dat in Holland bij een zak patat zeker :p



Beetje paddo extracten in mayonaise zou niet eens zo'n gek idee zijn. :)
New Wave
owh owh owh. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 
Privacy Statement