|
weekend 28 - 31 oktober (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Asta opent om 23:00 volgens Menno |
wss hé, als de eerste dj begint om 23h ;) |
|
|
| eieregooie |
| Ik heb t uit z'n post op NLTA, de time-table ken ik niet hoor :p |
|
|
| MikeVee |
Zo, net terug van Amsterdam.
Na wat file in Amsterdam binnen om half 12.
Ronald Van Gelderen was al bezig, set was wel OK.
Om 1 u Begon PvD aan zen set ; eerste 1u45 was in de TPOD2 stijl. Geen hitjes, geen vocals. Dan speelde hij "For An Angel" gevolg door wat van zen bekendere nummers.
Een kwartier later dan gepland nam ferry over met een leuke set, vond ze zelfs beter dan die van PvD. Om 10 na vier al doorgegaan.
+ leuke sets gehoord
+ Nergens moeten aanschuiven: bar, inkom
+ Stevig geluidsnive op het gelijkvloers
- Slecht geluid op het balkon
- Zeer druk en warm vooraan, amper plaats om te bewegen.
- Een laser is altijd leuk. |
|
|
| Bomar |
Hoe zit het nu voor vanavond voor het asta-feestje?
Wie rijdt wanneer? en van waar vertrekken jullie?
Kan ik nog mee ergens? en waar moet ik dan staan vanavond? |
|
|
| Nyah |
| Zullen we rond 18u30 vertrekken? Of is dat te vroeg/laat? |
|
|
| djcresto |
18u30 is ok voor mij
eten we iets in den haag? |
|
|
| TOR |
met hoeveel wagens wordt er nu gereden?
ik kan in Berchem geraken omstreeks 18.20u |
|
|
| djcresto |
er wordt met 2 wagens gereden. Als 18u30 vastligt moeten we alleen nog afspreken waar we gaan afspreken of wie de mensen waar gaat ophalen.
Ben nu paar uur offline, kzie straks wel hoe het staat. :D |
|
|
| TOR |
ja ik moet seffes weer door, dus ik zal niet meer online kunnen komen.
ik zal ter plaatse moeten zien, hehe.. ik zal er iig om 18.20u zijn in Berchem. anders belt iemand mij of zo, mochten de plannen veranderd zijn.
0473/562164 |
|
|
| Kaidreas |
we rijden met 2 wagens, bomar ik zal sebiet nog bellen... ja sorry dat gij me mss hebt willen bereiken, ma men gsm is plat en kben al 3dagen niet meer thuis geweest
18.30 is goed, ma als kevin om 18.20 klaar staat in berchem dan kom ik wel vroeger naar jullie ze anja... maw zorg dat den tom klaar is :D
gert spreken we af aan berchem station? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
we rijden met 2 wagens, bomar ik zal sebiet nog bellen... ja sorry dat gij me mss hebt willen bereiken, ma men gsm is plat en kben al 3dagen niet meer thuis geweest
18.30 is goed, ma als kevin om 18.20 klaar staat in berchem dan kom ik wel vroeger naar jullie ze anja... maw zorg dat den tom klaar is :D
gert spreken we af aan berchem station? |
ok waar ergens juist?
achteraan aan de taxi's?
Zal er rond half 7 zijn. |
|
|
|
|