|
weekend 28 - 31 oktober (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
| Denk dat ik ook zal gaan naar Asta vanavond :) maar nog niet 100% zeker. Moest iemand nog geen vervoer hebben is er nog plaats in den auto. Denk wel dat ik redelijk laat ga vertrekken..zo rond een uur of 22.00 vanuit Sint Niklaas. |
|
|
| eieregooie |
radar zh a16 breda ri rotterdam thv hmp 44.3 aan het einde van de moerdijkbrug bij de wegwerkzaamheden achter bord 14:10:52
(+ natuurlijk Dordrecht en t Traject bij R'dam) |
|
|
| pooley |
| krijg ook ongelooflijk veel goesting hier naartoe te gaan ://// |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ma men gsm is plat en kben al 3dagen niet meer thuis geweest
18.30 is goed, ma als kevin om 18.20 klaar staat in berchem dan kom ik wel vroeger naar jullie ze anja... maw zorg dat den tom klaar is :D |
Ok Dries, ik zal zorgen dat em klaar is :p |
|
|
| pooley |
| Die 2 auto's das voor united in trance? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by pooley
Die 2 auto's das voor united in trance? |
ja.
en nu zelfs 3 auto's als ik Synthesia goed begrepen heb. |
|
|
| pooley |
straks is consulteren
twas in de asta zeker he :)
nm
khad die vraag al gesteld, asta dus
helloooo long term memory |
|
|
| pooley |
| dries, tom, anja, bomar, johan, gert+vriendin, da ist? |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by eieregooie
radar zh a16 breda ri rotterdam thv hmp 44.3 aan het einde van de moerdijkbrug bij de wegwerkzaamheden achter bord 14:10:52
(+ natuurlijk Dordrecht en t Traject bij R'dam) |
klote flikken
90 euro boete aan men been
omdat ik 87 reed aan die werken waar het 70 is (op een zondagvoormiddag om 10h50, geen verkeer en geen werken)
was in Dordrecht (net voor Rotterdam) op één of ander brug...
zal wel één van bovenstaande punten zijn zeker
bij deze: u bent gewaarschuwd |
|
|
| Synthesia |
| Yeps 3 auto's denk ik, ik vertrek alvast binnen een uur of 3 |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FredNova
klote flikken
90 euro boete aan men been
omdat ik 87 reed aan die werken waar het 70 is (op een zondagvoormiddag om 10h50, geen verkeer en geen werken)
was in Dordrecht (net voor Rotterdam) op één of ander brug...
zal wel één van bovenstaande punten zijn zeker
bij deze: u bent gewaarschuwd |
Yep, da's de Moerdijkbrug... Iedereen rijdt daar te hard haha :stongue: Voor de experts... ik weet niet of de siruatie nog zo is... Maar als je de meest linker rijstrook neemt, die gescheiden is van de andere twee, kan je wel doorrijden :D Blijkbaar is dat te ver bij de flitser vandaan, of zit je nummerbord achter de betonnen blokken ofzo... |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by eieregooie
radar zh a16 breda ri rotterdam thv hmp 44.3 aan het einde van de moerdijkbrug bij de wegwerkzaamheden achter bord 14:10:52
(+ natuurlijk Dordrecht en t Traject bij R'dam) |
Zeg, weet je geen goede site waar al de flitspalen en trajectmetingen in NL opstaan? |
|
|
|
|