|
weekend 28 - 31 oktober (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Haha; Ren & Stimpy :D
Gaan de meesten vanavond in hun shirt ? 'T zou wel leuk zin alleszinds; zo'n bende :p
Ahja Jasper; als je dit nog leest... heb je nog zin om een posterke van 18y illusion mee te doen... kan die dan meepakken in de terugreis alst nie teveel gevraagd is ;)
Wij gaan er wel net voor 12u zijn zeker ? |
|
|
| TOR |
nog niet echt gerecupereerd van het weekend eigenlijk :o maar ik heb er zin in. zal ook nog maar es mn BeTA-shirt bovenhalen :D
@ Synthesia: ik zal idd met onzen Push meezijn :) |
|
|
| Synthesia |
* slaps Kaidreas :whip: :whip: :whip: wtf..seriously wtf :mad:
k'weet niet wat er gebeurde met mijn mond...k'wou lijk nog iets zeggen tegen de fotograaf terwijl die trok...en diene rechtsen staat der maar op gelijk nen homo
Btw is goed TOR! Zal jullie rond een uur of 22:30 oppikken aan't station..gaat iedereen zijn BETA T-shirt aan doen btw? K'twijfel nog
edit:// niet da'k iets tegen homo's heb he ma kom |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
@ Synthesia: ik zal idd met onzen Push meezijn :) |
Tussen 21u35 - 21u40 aan de Carrefour ? Ik moet mijn treinticket nog kopen hé... :p |
|
|
| TOR |
^ ça va
@ synthesia: tzal wel een uur of elf zijn |
|
|
| Synthesia |
| ok da past nog beter voor mij :) net gedaan met werk en nog 1 en ander thuis te doen :) |
|
|
| Antony |
| weet er iemand de time-table voor illusion straks? het illusion forum ligt blijkbaar plat... tot sebiet :) |
|
|
| pooley |
Kans is kleiner dak er zal zijn, sake :/
Volk da afbelt of van wacht is sucks :/
en alleen afkomen, no merci :) |
|
|
| djcresto |
Voila net thuis.
Wat een retevet feest was me dat!
Leuke binnenkomer met Nico (correct me if I'm wrong).
DJ Jan draaide een zeer sterke set. Ook Mike was goed in form. En Matt Darey sloot de avond in stijl af. Twas lang geleden dat ik zo in form was.:D |
|
|
| pooley |
wa een feest!
leuk dat 'nieuw' (en de anciens :p) beta volk is gezien te hebben ;) |
|
|
| Litheon |
| w000t, kvon het zaleg |
|
|
| Nagib |
| ^Idd een gezellig avondje! Zo moeten er meer zijn ;-) |
|
|
|
|