|
weekend 28 - 31 oktober (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
het was zalig :)
Menno -> ijzersterke opening, geen enkele slechte plaat gehoord.. zijn remix van So Serene is retevet :crazy:
Steve -> heerlijk begin, iets minder in het midden, zeer goed geëindigd. hij draaide zowaar Insigma - Open Our Eyes :eyes:
Misja -> begon ijzersterk met Ferry Corsten - Star Traveller, maar ging toen over naar platte tech-trance. zijn laatste uur was evenwel schitterend, met de ene uplifting bom na de andere.. man man, 't was lang geleden da'k nog zo van trance genoten heb.
Misja Helsloot = held van de avond, gewoon vanwege dat laatste uur. heerlijk. |
|
|
| Synthesia |
Yep zeer plezante avond gehad, maar wie droeg der allemaal zijn BETA T-shirt!! :whip: In't begin van de avond ik maar rondkijken om een BETA logo op te merken...mja ik droeg die ook niet :p
Gelukkkig dat ik TOR nog herkende later in de avond en toen ook nog Kaidreas gezien :) We zullen der wel een grotere meeting van maken de maandag he, t'zal dan zijn van aah k'heb naast u staan dansen in den Asta ma k'wist niet dat gij het waart :p
Beetje laat vertrokken maar ietske vor middernacht toch aangekomen..was wat verloren gereden in Den Haag...mijn geprinte routeplan was verkeerd :whip:
Anyways toen we binnenkwamen was de eerste track die we hoorden Ralphie B & Sander Van Dien - First State, dacht al ja dit gaat een topavond worden :D. Voor de rest vond ik hetzelfde gelijk TOR, die platte tech-trance was idd het minste.
Zalig einde van Misja, vooral die laatste plaat met Pulser - Cloudwalking 2005 :crazy:
Grootse minput van de avond was wel als we terug naar huis wouden vertrekken. Ondergrondse parking waar de auto in stond was gesloten. Gelukkig waren er nog wat pipo's die hun auto daar in hadden staan en na een uurtje wachten zijn we dan toch kunnen vertrekken...Maar miljaar, weer mis gereden...waar zijn die #$!#@ wegwijzers naar de hoofdwegen in Den Haag. Uiteindelijk om 8uur thuis geraakt
T'was wel een goeie pre-party voor een zware nacht de maandag he :P K'voel het nogal aan mijn benen :)
280mb video'kes gemaakt waaronder een paar zeer mooie :crazy:, wie heeft er (weer) webspace? Post allemaal je pics en video's he :D |
|
|
| TOR |
| ik heb nog 5 drankjetons over.. we zullen moeten teruggaan de 18de :D |
|
|
| Synthesia |
LOL Tor..gebeurt hier ook vaak..heb nog zo bons van illusion beach, sensation, etc. ma k'gebruik die dan als souvenirke :p
Ik zie het alvast al weer zitten den 18de :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Grootse minput van de avond was wel als we terug naar huis wouden vertrekken. Ondergrondse parking waar de auto in stond was gesloten. Gelukkig waren er nog wat pipo's die hun auto daar in hadden staan en na een uurtje wachten zijn we dan toch kunnen vertrekken...Maar miljaar, weer mis gereden...waar zijn die #$!#@ wegwijzers naar de hoofdwegen in Den Haag. Uiteindelijk om 8uur thuis geraakt
|
Ahahaha... Ik ga het niet NOG een keer uitleggen hoor hahahaha... Jullie gaan nu maar eens onderling dou route naar de Asta uitwisselen :p |
|
|
| djcresto |
+ soldout ft nova - maybe tommorow, was de eerste plaat die we hoorden toen we binnenkwamen
+ menno sloot af met platen van leon bolier en silent waves van jonas steur
+ eerste half uur van thrillseekers was :crazy: :crazy: :crazy:
+ laatste half uur van thrillseekers was :crazy: :crazy: :crazy:
+ eerste plaat van misja was :crazy:
+ en zoals tor het al aangaf het laatste uur was ook :crazy: :crazy:
+ 2 nieuwe lasers en die full color die blijft ongelooflijk prachtig
+ juist gepast volk
+ de vloer was gekuist
+ gezellig café op het plein
+ burger king
- 2e zaal sloot wel heel vroeg
- ik was verdomd moe op de terugweg |
|
|
| pooley |
| dat parking verhaal komt me bekend voor :) |
|
|
| Gladius |
eindelijk! zucht zucht, op zo'n avond zat ik al lang te wachten, nog 'ns genieten van uplifting trance van de bovenste plank.
paar liekes van Thrillseekers die ik mij herinner:
The Thrillseekers - By your side
Carrie Skipper - Time goes by (super 8 remix?)
Reflekt feat. Delline Bass - Need To Be Loved (Thrillseekers Remix)
8 Wonders - The Morning After (The Thrillseekers Remix) -> hier zat ik op te wachten! :crazy:
Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers remix)
Insigma - Open Our Eyes, zalig om die noges terug te horen! Dat stuk met die breakbeats in, omg!
en dan warempel Solar Stone - Solar Coaster! hoogtepunt van de avond.
hij draaide zelfs E- Love - Vrantique :nervous: , heb het niet voor die plaat, heeft veel te veel weg van binary finary. live klonk het wel niet slecht.
zoals kevin zei, was het middenstuk wat minder, maar voor de rest 1 vd beste sets die ik sinds LANGE tijd heb gehoord (live dan).
Menno draaide Jonas Steur vs Ernesto & Bastian - Silent Side of the Moon (Bootleg). 'dark side of the moon' vind ik maar niets, maar in combinatie met silent waves klinkt dat echt zalig.
Misja wat te hard, maar een ongelooflijk laatste halfuur. Need ID voor de 3de laatste track. Kevin kende ze ook niet, maar we keken elkaar aan van 'WTF??'.
Het geluid stond weer iets te hard eigenlijk, maar -zo merkte kevin wijs op- zolang we iets achterin bleven staan was het wel te doen.
Geslaagde avond zonder meer, op naar den 18de! |
|
|
| Nagib |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
W00t :D
Veel te lang geleden dat we samen nog eens naar een Mike gig geweest zijn ;) |
Mijn laatste Mike gig dateert van AIB 2004 *Beschaamd* |
|
|
| MikeVee |
| Straks nog naar de opening van Delite. :) |
|
|
| Dark Apostle |
| Straks naar de film Red Eye en dan nog een Stargate SG-1 avond om af te sluiten. |
|
|
|
|