|
weekend 28 - 31 oktober (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| had ze nooit eerder gezien... ma ik was 2 minuten binnen, zag een meisje de lege vloer oversteken en die had... idd... air maxen aan :wtf: |
|
|
| pooley |
twaren adidassen
de air maxen zijn voor op reverze :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by pooley
twaren adidassen
de air maxen zijn voor op reverze :) |
kan ook zijn... hebber nu ni men aandacht in gestoken, was zo'n poofy broek over |
|
|
| pooley |
| twas maar informatief ze, gene paniek ! |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by pooley
twas maar informatief ze, gene paniek ! |
nene cava :p heb geen lange tenen waark snel op getrapt word, doe gerust :D |
|
|
| diddi |
Maak ik een baba-a-licious thread aan, posten ze da allemaal toch ni hier zekers? :rolleyes:
edit: wie was er eigenlijk in NL-outfit?
Twas eens fijn enkele beta's irl te ontmoeten, hoewel dat niet de ideale plek is om contacten te leggen, zoals sommigen wel gemerkt hebben...:rolleyes: ... my excuses :)
@ New Wave: heb ook Aurélie gezien : :eyespop: :crazy: :eek: :toothless :p |
|
|
| Kelly* |
ff back on topic...
voor de duidelijkheid:
volgorde dj's was dus Kane, Jan, MIKE, Matt Darey, Nico |
|
|
| Antony |
| dan zat ik juist ;) |
|
|
| diddi |
| om precies 00u23 hoorde ik een bom van een plaat. Moet eigenlijk zeggen dat de dj's voor M.I.K.E. hun best hebben gedaan. Niet te veel naar die platte retro of platte commerciële hitjes, want ik denk dat de standaarden van sommigen hier wel hoog liggen qua kwaliteitmuziek in dancings in BE. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by diddi
@ New Wave: heb ook Aurélie gezien : :eyespop: :crazy: :eek: :toothless :p |
Krijg ik nu van iedereen uit het lijstje te horen dat ze Aurelie hebben gezien? :) Is toch vrij logisch als je met zijn alle op een feestje bent? :p |
|
|
| diddi |
| kben u aant plagen New Wave, heb ze niet gezien :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by New Wave
Krijg ik nu van iedereen uit het lijstje te horen dat ze Aurelie hebben gezien? :) Is toch vrij logisch als je met zijn alle op een feestje bent? :p |
LOL klinkt precies alsof iemand een bijna uitgestorven bloemeke of beestje heeft gezien.
Als ik moet beginnen opnoemen wie ik allemaal al heb gezien...dat gaat van Filip De Winter (lelijke vent...) tot Bieke Illegems (die is veel knapper irl dan op tv..)...ajha ik heb ook al veel BETA's gezien waaronder Aurelie en Dries (de toch wel meer besproken BETA's onder ons :D ) |
|
|
|
|