|
weekend 28 - 31 oktober (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djcresto
misschien wel :D Junior jack of 2 many dj's spreken mij wel aan. Alleen jammer dat de grote namen ongeveer op hetzelfde uur draaien. |
2 Many DJ's? Bedoel je niet Discobar Galaxie? |
|
|
| FUSyke |
| * Mon 31/10 > Junior Jack & Kid Crème - Sharam Jey |
|
|
| FUSyke |
* Mon 31/10 > Jack De Marseille @ Escape - Warcoing (Pecq)
Er is dit weekend precies een ruime keuze aan feestjes:) |
|
|
| djcresto |
*bump 2*
nog 5 dagen |
|
|
| Bomar |
| en ik weet nog altijd niet wat ik ga doen: naar de asta of naar de nacht van de student? :( |
|
|
| FUSyke |
Samenvattingske :)
Vrijdag 28/10:
* Sister Bliss @ Feestpaleis
* Nacht vd Student:
Junior Jack & Kid Crème @ Café d'Anvers
Joris Voorn & Luke Slater @ Petrol
* pvd, ferry en van gelderen in escape in Amsterdam
Zaterdag 29/10:
* Going Back To Basics @ Au Bain - Gent > Olivier Pieters - Sven Lanvin - Filip Delie - Phil Watts
* Marco Bailey @ FUSE
* Armada night: Armin, mike, perry, remy, harry lemon @ ocean diva in Amsterdam
* United in trance: Thrillseekers, menno, phynn, misja helsloot, joop
* Trance Classix @ Illusion
* Philip – Dave Lambert – Miss Ann @ La Rocca
Zondag 30/10:
* Marko & Criss Source @ La Rocca
Maandag 31/10:
* Mike - Matt Darey - Erick E @ Illusion
* Ibiza Reunion @ La Rocca > Cesar De Melero - Angel Linde - Sarah Main - Tom De Neef - Joerie
* Junior Jack & Kid Crème - Sharam Jey @ Real
* Jack De Marseille @ Escape - Warcoing (Pecq) |
|
|
| FUSyke |
Voor mij zal het Junior Jack & Kid Crème @ CdA worden. Of een avondje La Rocca zie ik ook wel zitten :)
Vraagje: Kan je gemakkelijk en veilig parkeren @ CdA? |
|
|
| TOR |
| quote: | 29 oktober: United in trance @ asta den haag
Cresto
Kaidreas
Gladius (+ neven mss)
(Nyah + Xilver)
TOR |
wie rijdt? :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
wie rijdt? :p |
men oto is just door de keuring en heeft net een groot onderhoud gehad. Ik wil gerust rijden, maar dat hoeft niet persé ;)
Bij deftig weer al vroeg in de middag vertrekken? |
|
|
| pooley |
zondag avond met de limo naar ce carré decadent doen :)
hapjes, champagne, nebuchadnezar fles, vip compris...
me wa zijn we bezig :) |
|
|
| MikeVee |
Zet het hier ook even neer, PM indien interesse maar heb het naar een aantal vrienden gestuurd en die krijgen voorang.
========================================================================
Door omstandigheden kan de persoon waarmee ik vrijdag naar Amsterdam ging niet gaan. Maar ik krijg wel haar ticket, dus wie wil kan gratis mee. :)

23.00-01.00 Ronald Van Gelderen
01.00-03.00 Paul van Dyk
03.00-05.00 Ferry Corsten
Dus wie mee wil mail maar even terug of laat het mij weten in de loop van de week.
Klein maar belangrijk detail, het gaat om een Trance-avond.
http://festival.amsterdam-dance-eve...aId=357&lang=EN |
|
|
| FredNova |
| Ik ben donderdagavond in The Mansion in Amsterdam voor In Charge (Marco V) en maandag in Illusion voor MIKE en Matt Darey. |
|
|
|
|