return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
weekend 28 - 31 oktober (pg. 4)
View this Thread in Original format
Kaidreas
^jajaja jonnies hebben voor alles wel een uitleg :wtf:
Eagle`
quote:
Originally posted by Xilver
Chance voor ulle dat mijn peugeotke het niet verder kan trekken dan 160km/u, en dan nog met max 2 personen in de auto :p

Kzal maar oppassen als'k binnenkort eindelijk mijnen Astra GTC onder m'n gat heb, want met die bak af te betalen kan ik me echt wel geen boetes veroorloven :) 't Is trouwens sowieso ferm verbeterd hoor, ik hou me nu quasi altijd aan de snelheid.

hoeveel vraagt da per maand om af te betalen josse ?
Xilver
quote:
Originally posted by Eagle`
hoeveel vraagt da per maand om af te betalen josse ?

4000 euro voorschot, 2500 terug van mijne peugeot, en dan 48 maanden 270 euro in de maand. En dan nog nen omnium nemen, kost ook verdomme veel geld :s
Lady_LizzY
Als ge per sé zo ne auto wilt, moet ge ook ni zeuren

[j/k he :p]
TOR
31/10 M.I.K.E. én Matt Darey :crazy:
Synthesia
Komt Matt Darey diezelfde avond ook in Illusion draaien?

Woohoo :crazy: als dat het geval is :)
FUSyke
Zeer goed nieuws!!!
Jasperovitsj
Inderdaad, Matt wil ik ook wel eens aan het werk horen :)
TatanaGirl
Ik hoop dat jullie allemaal genoten of nog gaan genieten van jullie weekend. Ik heb weeral een heel weekend moeten werken. Het is nu 6 u en ik moet over een half uurke op werk zijn. Hopelijk zorgt het werk er niet voor dat ik niks anders als saaie weekends tegemoet ga. Want ik zou toch nog eens graag met de beta's op stap gaan :)

Groetjes

TatanaGirl
FUSyke
En Erick E komt ook in de level op 31/10.

EDIT: Hier kan je een setje downloaden van Matt Darey:
http://electrosets.forumactif.com/v...ght=matt+darey
Als ik dit zo hoor dan gaat dat daar een lekker feestje worden:crazy

eieregooie
quote:
Originally posted by TatanaGirl
Ik hoop dat jullie allemaal genoten of nog gaan genieten van jullie weekend. Ik heb weeral een heel weekend moeten werken. Het is nu 6 u en ik moet over een half uurke op werk zijn. Hopelijk zorgt het werk er niet voor dat ik niks anders als saaie weekends tegemoet ga. Want ik zou toch nog eens graag met de beta's op stap gaan :)

Groetjes

TatanaGirl

Zeg lieverd, deze thread gaat over een weekend volgende maand, niet dit weekend ;)
Aurélie
29 oktober : trance classix @ Illusion :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement