return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
weekend 28 - 31 oktober (pg. 24)
View this Thread in Original format
New Wave

Wie is dat meisje links :p? geil buikje. :)
FUSyke
quote:
Originally posted by New Wave

Wie is dat meisje links :p? geil buikje. :)

Pas maar op voor die kwade blik:p
New Wave
quote:
Originally posted by FUSyke
Pas maar op voor die kwade blik:p

Als je een vlekje op zijn witte Hema t-shirt maakt dan is het een jankert. :p
FUSyke
quote:
Originally posted by New Wave
Als je een vlekje op zijn witte Hema t-shirt maakt dan is het een jankert. :p

:p :D
Push2005
Ahja, Anthony... om het nog erger te maken... Hij opende met de Marco V Remix van Café Del Mar en direct erna Summerdream :p (toch een top 5 plaat van je, niet ? :p )
Antony
quote:
Originally posted by Push2005
Ahja, Anthony... om het nog erger te maken... Hij opende met de Marco V Remix van Café Del Mar en direct erna Summerdream :p (toch een top 5 plaat van je, niet ? :p )

aaarrrgghhh !!!! :whip: draaitem dees week ni nog erges in de buurt ofzo?
djcresto
quote:
Originally posted by Antony
aaarrrgghhh !!!! :whip: draaitem dees week ni nog erges in de buurt ofzo?

neje doet nu eigenlijk zijn tour in de States als ik mij nie vergis.
Push2005
Ik heb blijkbaar maar 2 foto's getrokken die avond...

Hier zijn ze

De filmpjes zijn ook niet echt de moeite denk ik; té donker !
Push2005
quote:
Originally posted by TOR
kzal u nog es een cola trakteren :whip: :p

'S goe... doe dat de volgende keer ;)

quote:
Originally posted by djcresto
Over Matt Darey heb ik ook niets dan goeds te melden. Soms ging het vrij hard. Maar hij draaide toch ook enkele uplifting bommen. En Matt zijn mixen was gewoonweg perfect!

Het is al lang geleden dat ik een DJ zó perfect heb horen mixen. Die kan er echt wel wat van; geen enkele fout opgemerkt en geen enkele storende overgang en zo... Aangename verrassing !
Synthesia
Yeps was een zeer tof feestje maar k'moet gelijk toegeven dat ik dj's Nico en Jan toch nog beter vond dan Mike en Darey. K'zeg niet dat ik Mike en Darey niet goed vond integendeel maar toch k'vond het wel 1 van de mindere Mike sets dat ik de laatste tijd gehoord heb, Absolute - X-Factor was wel :crazy:. En k'moet Xilver gelijk geven..UN begint langzaam aan zijn magic een beetje te verliezen, nog altidj bom van een plaat maar teveel gehoord de laatste tijd.

Had eigenlijk wat meer zweverige trance verwacht van Darey maar zijn set kon mij toch zeker bekoren, zalig om hem daar zo te zien en contact maken met het publiek ook al bleven er niet zo veel meer over na Mike.

Was zeer tof om wat meer BETA's te leren kennen. K'zal straks nog wat fotokes posten, post ook jullie foto's en video's he...indien nodig gecensureerd :p

Kelly*
Ik vond het meer dan een geslaagde avond!
Kheb mij dik geamuseerd, paar BETA's leren bijkennen (altijd fijn)

De eerste dj hebbek niet gehoord maar da was volgens mij niet Nico, Nico draaide na Matt Darey. En heeft trouwens echt een bangelijke set gedraaid!!!! Ni normaal...

MIKE vondek goe begonnen maar tegen het einde wat hard worden, zelfde met meneer Darey.

En SOS bennek al dik beu!!!!!! weer 3 keer op den avond :whip:

btw: Pooley, zie dak u volgende keer ni moet dwingen he!!!!!
en Zehra, Jasper, Synthesia, Xilver, Cresto en al de rest... see you next time :toothless
Antony
quote:
Originally posted by Kelly*
De eerste dj hebbek niet gehoord maar da was volgens mij niet Nico, Nico draaide na Matt Darey. En heeft trouwens echt een bangelijke set gedraaid!!!! Ni normaal...

Kane ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement