|
weekend 28 - 31 oktober (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Bikkembergs vs. TranceAddict
:rolleyes: |
kze er 1tje van bikkemberg aandoen right ! |
|
|
| pooley |
Dj Jean uit illusion is echt super, hij doet meestal de graveyardshift en kan de sfeer er perfect inhouden.
hoelang hij al draait ofzo moet je maar is aan aurélie vragen die zal dat we lweten ofzo :)
ook een relaxte keren met altijd speciale platenkeuzes, van groove, electro, wat prog tot trancy retro stuff. |
|
|
| diddi |
| ...had ik ook maar zo'n beta t-shirt :( |
|
|
| diddi |
Illusion : da gaat een feestje worden... :eek:
Kzal een stekske meenemen en dan zetten we met alle beta's de boel in brand :tongue3 :crazy: :cool: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by pooley
kze er 1tje van bikkemberg aandoen right ! |
janet! |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Nyah
Dries what about 14u? |
mja ge moet het niet alleeen aan mij vragen e... wa zeggen johan, kevin, gert en jochen hiervan??? 13.30 is bij jullie is goed voor me... tom kennende zal het dan nog 14.00 of 14.30 worden :wtf: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
mja ge moet het niet alleeen aan mij vragen e... wa zeggen johan, kevin, gert en jochen hiervan??? 13.30 is bij jullie is goed voor me... tom kennende zal het dan nog 14.00 of 14.30 worden :wtf: |
Zit met een dilemma. Vriendin wil wel meegaan maar kan nie voor 19u vertrekken. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Kelly*
whaaaaaaaaaaa! merci Gladius.... :tongue3
maar idd.. opassen daar zenne... ze sluiten vroeg :nervous:
en dan ist LANG wachten op den Hollander met de sleutels |
Domme rukkers!
Jullie moeten ook gewoon luisteren naar de mensen die er verstand van hebben :D
Op een paar honderd meter vand e Asta is een garage die 24 uur geopend is... Een paar honderd meter de andere kant op is evt. nog een garage met 24 uur uitrijden...
Als je t dan nog verkeerd doet is t je eigen domme schuld :p |
|
|
| eieregooie |
| Wat gaan jullie trouwens doen als jullie 's middags al zo vroeg naar Den Haag gaan? Anders kom ik ook wel gezellig :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Domme rukkers!
Jullie moeten ook gewoon luisteren naar de mensen die er verstand van hebben :D
Op een paar honderd meter vand e Asta is een garage die 24 uur geopend is... Een paar honderd meter de andere kant op is evt. nog een garage met 24 uur uitrijden...
Als je t dan nog verkeerd doet is t je eigen domme schuld :p |
Wij zijn er toen recht naartoe gereden, geen enkel probleem :D |
|
|
| pooley |
Als je in een stad komt waar je niets kent, pak je de eerste beste parking , en we dachten dat het die parking was (+-)
Eind goed al goed :) |
|
|
| FredNova |
31 oktober: Mike & Matt Darey @ Illusion
Cresto
Jasper
Aurélie
Synthesia
Emma
pooley
Gladius
Kelly
diddi
Nyah + Xilver
TOR
Push2005
FredNova
Niemand vanavond in Amsterdam? Ik ga vertrekken naar The Mansion (Marco V In Charge) |
|
|
|
|