return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
weekend 28 - 31 oktober (pg. 13)
View this Thread in Original format
pooley
quote:
Originally posted by Toni_D2
Bikkembergs vs. TranceAddict

:rolleyes:

kze er 1tje van bikkemberg aandoen right !
pooley
Dj Jean uit illusion is echt super, hij doet meestal de graveyardshift en kan de sfeer er perfect inhouden.
hoelang hij al draait ofzo moet je maar is aan aurélie vragen die zal dat we lweten ofzo :)

ook een relaxte keren met altijd speciale platenkeuzes, van groove, electro, wat prog tot trancy retro stuff.
diddi
...had ik ook maar zo'n beta t-shirt :(
diddi
Illusion : da gaat een feestje worden... :eek:

Kzal een stekske meenemen en dan zetten we met alle beta's de boel in brand :tongue3 :crazy: :cool:
Xilver
quote:
Originally posted by pooley
kze er 1tje van bikkemberg aandoen right !

janet!
Kaidreas
quote:
Originally posted by Nyah
Dries what about 14u?

mja ge moet het niet alleeen aan mij vragen e... wa zeggen johan, kevin, gert en jochen hiervan??? 13.30 is bij jullie is goed voor me... tom kennende zal het dan nog 14.00 of 14.30 worden :wtf:
djcresto
quote:
Originally posted by Kaidreas
mja ge moet het niet alleeen aan mij vragen e... wa zeggen johan, kevin, gert en jochen hiervan??? 13.30 is bij jullie is goed voor me... tom kennende zal het dan nog 14.00 of 14.30 worden :wtf:

Zit met een dilemma. Vriendin wil wel meegaan maar kan nie voor 19u vertrekken.
eieregooie
quote:
Originally posted by Kelly*
whaaaaaaaaaaa! merci Gladius.... :tongue3
maar idd.. opassen daar zenne... ze sluiten vroeg :nervous:
en dan ist LANG wachten op den Hollander met de sleutels

Domme rukkers!

Jullie moeten ook gewoon luisteren naar de mensen die er verstand van hebben :D

Op een paar honderd meter vand e Asta is een garage die 24 uur geopend is... Een paar honderd meter de andere kant op is evt. nog een garage met 24 uur uitrijden...

Als je t dan nog verkeerd doet is t je eigen domme schuld :p
eieregooie
Wat gaan jullie trouwens doen als jullie 's middags al zo vroeg naar Den Haag gaan? Anders kom ik ook wel gezellig :D
djcresto
quote:
Originally posted by eieregooie
Domme rukkers!

Jullie moeten ook gewoon luisteren naar de mensen die er verstand van hebben :D

Op een paar honderd meter vand e Asta is een garage die 24 uur geopend is... Een paar honderd meter de andere kant op is evt. nog een garage met 24 uur uitrijden...

Als je t dan nog verkeerd doet is t je eigen domme schuld :p

Wij zijn er toen recht naartoe gereden, geen enkel probleem :D

pooley
Als je in een stad komt waar je niets kent, pak je de eerste beste parking , en we dachten dat het die parking was (+-)

Eind goed al goed :)
FredNova
31 oktober: Mike & Matt Darey @ Illusion
Cresto
Jasper
Aurélie
Synthesia
Emma
pooley
Gladius
Kelly
diddi
Nyah + Xilver
TOR
Push2005
FredNova

Niemand vanavond in Amsterdam? Ik ga vertrekken naar The Mansion (Marco V In Charge)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement