|
weekend 28 - 31 oktober (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
Was dat niet DJ Jan?
SOS ben ik ook al beu gehoord :s, vind de origele versie 1 van de mindere platen van The Police.
Kelly tot in de Carre misschien :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Was dat niet DJ Jan?
SOS ben ik ook al beu gehoord :s, vind de origele versie 1 van de mindere platen van The Police.
Kelly tot in de Carre misschien :) |
Voor mike was het dj jan denk ik. Maar daarvoor draaide nog iemand anders. |
|
|
| pooley |
Kane zal wel geopend hebben, tis ofwel kane ofwel nico die openen.
Neenee kelly, dat zal echt nimeer vandoen zijn !!
meer van die nachtjes gvd ! |
|
|
| The_G0dfather |
| ff sos op repeat zetten hier :p |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by TOR
vóór Mike werd trouwens nog Acues vs. Elitist - Zonderland gedraaid, in de 8 Wonders Remix. nooit gedacht da ik die ooit in een Belgische club zou horen. :eyes: heerlijk moment |
crazy stuff idd :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
Bon, het meeste is al gezegd, maar toch nog een klein reviewkevan mijn kant. :)
Rond 23u45 bij Illusion aangekomen, en we konden al meteen terug naar de auto omdat Zehra haar kleine handtasje niet mee mocht binnen nemen. Eerste keer dat ik dat ben tegengekomen in een club :conf: Snel terug binnen, en meteen Frednova tegen het lijf gelopen. Die wist ons te vertellen dat DJ Nico aan het draaien was, en die deed dat niet slecht. Een paar dikke classics (Jamnesia - My memory is back; Nalin & Kane - Open your eyes; Tiesto - In my memory (Airwave remix);...) waren ideaal om de avond op te warmen. Jammer genoeg verviel Nico daarna in saai gebeuk met af en toe platte electrohouse ertussen. Gelukkig nam DJ Jan dan de decks over, en ondertussen waren de meeste Beta's ook gearriveerd. En de sfeer zat er meteen goed in toen Jan Till We Meet Again draaide. Maar vreemd genoeg deed die ook weeral hetzelfde als Wout en regi wel al eens plegen te doen: veel te vroeg de volgende plaat inmixen :whip: Buiten dat bij momenten veel te snel mixen speelde Jan best wel een aangename set met een paar zalige platen erin!
Tegen 2u was het dan de beurt aan Mike, en die had er duidelijk zin in, ondanks dat Illusion toch verre van vol zat. Want ironisch genoeg was er óp de dansvloet veel meer plaats dan errond, en het was er ook veel aangenamer qua temperatuur. Mike begon wat tranzy, maar na een kwartier schakelde hij over op het wat stevigere werk. En hier moet ik de meesten toch ongelijk geven. In plaats van platte techtrance draaide Mike stevige technoplaten met een scheut electro (die electroplaat met die pianobreak was geweldig :eyes: ) erdoor, en alles ook strak aan elkaar gemixt. Voor mij een verrassing, en het deed me terug denken aan de "oude" Mike van Brussels Is Burning. Zijn sterke eerste uur sloot hij dan af met een paar enorme uplifters, waaronder X-Factor, zwaaaar kippenvel :crazy:
Zijn 2de uur vond ik iets minder sterk, wegens té veel techy werk en - jammer genoeg - weeral de typische hitjes (o.a. Never en UN). Hoogtepunt van de set - en voor mijn part van de hele avond - was Strange World 2006 gevolgd door Silver Bath. :eyespop: :crazy: Ik vond het best een sterke set van Mike, vooral zijn eerste anderhalf uur. Veel variatie, goeie opbouw, veel onbekende platen, genoeg eigen werk en sterk gemixt. :) Alleen had hij beloofd om Seven Sins te draaien, maar dat heeft hij dus niet gedaan :whip: :(
De Beta's zorgden in ieder geval voor een groot deel mee voor de sfeer, terwijl ik de indruk had dat de rest van Illusion niet echt mee was...
Illusion was trouwens compleet anders dan ik verwacht had. Eerst en vooral veel kleiner (ligt waarschijnlijk aan het lage plafond) dan ik van zo'n "mega-discotheek" had verwacht, en het aanwezige volk was ook wel een kleine tegenvaller. Enorm veel jonge johnny- en marinatype's, en daardoor dus ook enorm veel gehuppel en geski gezien :toothless En zoals iemand hier al aanhaalde, ook constant mensen die erin slagen om tegen u aan te lopen, ook al is de dansvloer nagenoeg leeg :whip:
Na Mike zijn we nog een uurtje gebleven voor Matt Darey, en dat was toch ook een verrassing voor mij. Hij speelde bij momenten inderdaad te hard, maar dat wisselde hij wel af met sterke platen (Gamemaster, Halcyon), en vooral zijn mixwerk was indrukwekkend! :eyes:
Jammer dat hij wel een serieuze draai aan de volumeknop had gegeven, want zoals Tor al zei klonken de meeste van zijn platen gewoon als herrie :sadgreen:
Ik heb me in ieder geval goed geamuseerd gisteren. Leuke opwarming van de Illusion-residents, sterke set van Mike en Matt Darey, en leuk gezelschap of course. De "nieuwe" Beta's weten ook hoe ze een feestje moeten bouwen! :D |
|
|
| Synthesia |
Mooie review Jasper :)
Hier wat fotokes van gisteren:
 |
|
|
| Push2005 |
Lol, op partypics sta je er toch nooit snugger op hé :toothless
Ahja, uit Jaspers review herinner ik me Gamemaster weer. Dát was een zalige plaat; één van de beste momenten van de avond !:crazy: |
|
|
| New Wave |
Hebben nu al een paar mensen gemeld dat er mooie vrouwen waren bij dat feesie maaruh:
PICS OR STFU!!! |
|
|
| Kaidreas |
de dj voor mike was zeker en vast dj Jan---> blond haar (jommekes kopke)
normaal gezien is hij een van de weinige illusion residents die zo'n stijl aandurft, bij de rest is het meestal retro en stuff.
kvond het wel een leutig avondje
matt darey: gamemaster en summerdream :cool: |
|
|
| New Wave |
| hebben jullie alleen maar foto's van jullie zelf gemaakt en niet van mooie vrouwen? wat een amateurs, jullie moeten eens met Jp praten. |
|
|
| Kaidreas |
| ^nope geen pics van sletjes.. dus broek toe pimp! |
|
|
|
|