return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
weekend 28 - 31 oktober (pg. 18)
View this Thread in Original format
eieregooie
www.flitsservice.nl www.flitspaal.nl
eieregooie
Die eerste heeft de actuele mobiele flitsers, de 2e de vaste palen...

Maar met die drie ben je er voor vandaag wel :) De Trajectmeting bij R'dam kan je niet missen begint bij Kleinpolderplein de A13 op... Allemaal matrixborden boven de weg die 80kmh aangeven...

De flitser bij Dordrecht zit tussen afrit 's Gravendeel en Dordrecht Centrum, achter een viaduct aan het begin van de geluidswal... Enkel richting Rotterdam trouwens... Niet richting Breda.

En ja, dus 70 bij de Moerdijkbrug he ;)
MikeVee

Volgende keer maar beter kijken waar de trajectmeting begint :o
eieregooie
Vanaf kleinpolderplein begint de meting bij de eerste matrixborden NA het knooppunt, dus niet ervoor al.

Vanaf Delft begint de meting bij de 3e matrixborden die 80 aangeven.

Ze zitten aan beide kanten op dezelfde plaats (begin van de ene kant is eind van de andere kant) Maar misschien kan je beter gewoon geen risico nemen ;)
Synthesia
Bedankt voor de flits info eieregooie, zal hier ook goed van pas komen denk ik :)

maar die matrixborden, staat daar ook ne flitser op?
eieregooie
Nee, dat zijn gewoon 80 borden (met zo'n rode circel eromheen, maar dan weergegeven door een matrixbord

http://www.flitsservice.nl/rpics_20...schie/foto1.JPG

Op zo'n traject wordt je in feite 2 keer geflitst en wordt je gemiddelde snelheid over dat traject gemeten...
eieregooie
het r0xxte :)
Synthesia
Inderdaad!!! :D Super avond gehad, net thuis gekomen maar k'ga nu direct gaan slapen :)

Dat extra uurtje door de uursveranderingen zal goed van pas komen :)
Dark Apostle
en wat heb ik gedaan....niets :D
Bomar
doeme doeme, ik baal er nog van dak nie meekon
ik mocht gewoon niemeer weggaan van mijn ouders :mad:
ze vinden dak teveel wegga, en te weinig voor school werk; en omdat ik al twee jaar verloren heb, MOET ik dit jaar slagen (tis nog altijd hun geld)
en omdat ik over twee weken ook naar rotterdam ga,
vonden ze dit teveel
:mad: :mad:
had dit zo graag gedaan

Nyah
quote:
Originally posted by Synthesia
Inderdaad!!! :D Super avond gehad, net thuis gekomen maar k'ga nu direct gaan slapen :)

Dat extra uurtje door de uursveranderingen zal goed van pas komen :)

It was very nice !
Ik heb hier een paar chicce filmpkes, zal eens zien of ze online kan zetten.

Btw, euh... Heb ik u gezien??
Push2005
Kvind het ook zeer jammer dat ik niet ben geweest... Misschien had ik beter dit gepakt i.p.v. Illusion ( kmoest de keuze maken :( ).
Note to M.I.K.E --> "You better spin at best monday !!"

I want to see lots of pics & movies !!!

Wie draaide het upliftingst ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement