return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 10)
View this Thread in Original format
Estuera
quote:
Originally posted by Hydra
De site ontwerper is niet echt thuis in trance en kent jou dus ook niet Jonas. Hij heeft gewoon via Google gezocht. Kijk voor de grap even naar onderstaande link :)

Estuera

hahaha, ok op die manier dus :D

Mischien had ie ook ff op m'n site kunnen kijken eerst ;) maar enfin, het is alweer in orde.
Hydra
quote:
Inkom?

8 euro VVK, 10 euro ADD voor 23h, 12 euro ADD na 23h

quote:
Is er verkoop van entree kaarten aan de deur?

Kaarten niet. Je betaalt gewoon om binnen te mogen. 10 of 12 euro dus, hangt af van hoe laat je er bent. En wees maar niet bang dat het zogezegd 'volzet' is. Plaats genoeg voor iedereen!

quote:
Parking

Plaats genoeg voor iedereen! (gratis)
Xilver
quote:
Originally posted by Hydra
Plaats genoeg voor iedereen! (gratis)

Als DJ eis ik 5 full-time bodyguards bij mijn auto. En ze mogen hem dan ook eens wassen. Twee van de bodyguards mogen ook rond 3u en 5u even komen helpen om mijn platen, mijn hoofdtelefoon en mijn ego te dragen. Dries, gij moogt mijn drankslaafje zijn van 3 tot 5.

Aan Estuera: Het is ten strengste verboden van de platen Silent Waves, Castamara, City Lights, Tales From The South of Palma Salone te draaien. Dit op straffe van een pint minder getrakteerd te worden door mij.

Alsook, het is verboden te skiën tijdens mijn set.
Push2005
quote:
Originally posted by Xilver
Aan Estuera: Het is ten strengste verboden van de platen Silent Waves, Castamara, City Lights, Tales From The South of Palma Salone te draaien. Dit op straffe van een pint minder getrakteerd te worden door mij.

:whip:

We demand Silent Waves :crazy: !!
Xilver
quote:
Originally posted by Push2005
:whip:

We demand Silent Waves :crazy: !!

Hehe no worries. Jonas zal 'm wel draaien, en indien niet, dan zal ik 'm wel zeker spelen.
Jasperovitsj
quote:

Het gaat u veel bier kosten om dat te kunnen verhinderen :o
Loraine
quote:
Als DJ eis ik 5 full-time bodyguards bij mijn auto. En ze mogen hem dan ook eens wassen. Twee van de bodyguards mogen ook rond 3u en 5u even komen helpen om mijn platen, mijn hoofdtelefoon en mijn ego te dragen. Dries, gij moogt mijn drankslaafje zijn van 3 tot 5.

:haha: Neuh: Ge het zeker gin last van een (oog)verblindend ego !?! :D :D
quote:

:D Scheelt um ook weer plaatjes zeulen, toch ? :tongue2
Bon...iig kan-ie dus nog Flow, Moon Sugar, Silent Side of the moon, Red Lyteo, dien Sterrevechter en Show you my world-Remixen draaien ! :tongue2
quote:
Was iemand da dan van plan ? :toothless (noteert voor zichzelf: "duikbril plus snorkel meenemen" :crazy: )
Jasperovitsj
Hebben we hier soms een Estuera-fan in het huis? ;)
Loraine
Gewoon een kwestie van zijn site checken en naar zijn setjes luisteren ! :D
Push2005
Estuera is dan ook een schitterende producer / DJ :)

eieregooie
Hey Loraine, waarom heb ik allemaal gecancelde PM's?
Loraine
Check inbox ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement