return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by dj Elof
ik het vertik van jump te draaien.

Een hard standpunt om in te nemen voor een Belgisch publiek :D
( waarom kicken de meesten toch zo op jump :p ? )
Kelly*
quote:
Originally posted by dj Elof
Ook de apparatuur waar je moet mee draaien durft af en toe al eens mankementen vertonen.

Carrétro :nervous:
eieregooie
Ik kan me ook nog een zeker knopje van een CD speler herinneren op de vorige BeTA Party... Niet waar chris? :toothless
Freezel
Errr ja :D Daar had je een hamer en beitel voor nodig om de cd te starten ;)
Estuera
Op dit feestje zou er op zich fatsoenlijke apparatuur moeten staan (cdj 1000's, technics ed), anders is er zelfs sprake van contractbreuk :D (niet dat ik me daar al eerder echt druk over heb gemaakt maar het staat er iig wel in voor als ik echt extreme gevallen zou tegenkomen )

Zeker in België zie je vaak genoeg van die irritante 'dual cd players' van denon of zo met van die vreselijk pielige schermpjes en knopjes. Dan sta je de hele tijd gebukt naar dat ding te staren ipv het publiek te zien :D
Moondust
ik weet dat er vorig jaar technics-platendraairs en rodec mengpaneel stonden, wat cd-speler betreft weet ik nietmeer.
Weet wel nog dat naalden niet 100 % in orde waren, die durfden nogal eens verspringen als je er te wild met deed of in extreme gevallen door de bass(gelukkig niet bij mij), waren dan ook ordinaire naalden en geen concordes.
Maar al bij al lukte het wel, we hebben al veel erger meegemaakt :whip:
Hydra
We doen ons best! Maar Pheatus en ik kunnen natuurlijk niet zomaar alles beslissen. De organisatie bestaan uit een tiental personen. Maar nogmaals... we doen echt moeite het zo goed mogelijk te maken :)
Moondust
quote:
Originally posted by Hydra
We doen ons best! Maar Pheatus en ik kunnen natuurlijk niet zomaar alles beslissen. De organisatie bestaan uit een tiental personen. Maar nogmaals... we doen echt moeite het zo goed mogelijk te maken :)

daar twijfel ik niet eens aan ;)
Moondust
verrRRRRrrrrassing!!! :nervous:

Naar het schijnt zou er op highlite nog een 3de zaal komen
Nuja de beta's kan je tuurlijk in de trancezaal verwachten maar om even tot rust te kunnen komen is men bezig om te kijken om een 3de zaal(electro,groove en tegen einde van avond chill/lounge) bij te zetten met zetelkes en azo...
nu ja tot rust, hehe wie wil nu rusten als elof,estuera,of tcx draait? en ik en pheatus draaien in begin dus das nog wa vroeg om al te rusten :happy2:

nog niet 100% zeker maar denk wel dat het er zal door komen
Hydra
euh Moondust ik weet niet vanwaar gij die info haalt hoor, maar het is in ieder geval 100% zeker dat die 3de zaal er komt.
En de muziek zal gewoon house-achtig zijn en ander dansbaar materiaal. Wat ge hoort in de meeste trendy café's of bar's van tegenwoordig dus. Maar de woorden electro, groove, chill/lounge heb ik zelf toch niet gehoord op de vergadering :)

Moondust
...ronald vertelde me dat
Hydra
Hij mag da dan volgende keer wel eens op de vergadering zeggen, want ik was hier al op zoek gegaan naar DJ's (die blijkbaar dus een totaal andere stijl gaan zijn).
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement