|
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by pooley
Dan gaan we naar Illusion / Groovecity hé :p |
:whip:
Kelly, kunde niet afspreken met Jochen (Bomar) om samen te rijden? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
draai dan aub playmo
:eyes: |
Kdenk wel dat als niemand die al gedraaid heeft, da ik die wel zal draaien. Vind da ook wel 'n vette plaat. En een paar classics zullen zeker niet ontbreken.
Nu was 'k aan 't denken he. Vorig jaar had ik zo alle classics eigenlijk gegroepeerd in een 45 minuten, waarvan er zo den helft een soort ode aan M.I.K.E. was. Zou'k dit jaar gewoon wa classics ertussen draaien, of toch een apart stukske classics houden? Ik ben eerder voorstander van ze gewoon ertussen te spelen, maar wa vind de rest daarvan? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kdenk wel dat als niemand die al gedraaid heeft, da ik die wel zal draaien. Vind da ook wel 'n vette plaat. En een paar classics zullen zeker niet ontbreken.
Nu was 'k aan 't denken he. Vorig jaar had ik zo alle classics eigenlijk gegroepeerd in een 45 minuten, waarvan er zo den helft een soort ode aan M.I.K.E. was. Zou'k dit jaar gewoon wa classics ertussen draaien, of toch een apart stukske classics houden? Ik ben eerder voorstander van ze gewoon ertussen te spelen, maar wa vind de rest daarvan? |
dat ge u goesting moet doen en nie uwe playlist vooraf hier moet bespreken :D |
|
|
| Xilver |
| Mijn goesting ofcourse, maar kmoet ook zien da 't in de smaak valt eh :) |
|
|
| Synthesia |
^^Idd :)
Enige request voor een plaat:
Ralphie B & Sander Van Dien Pres. First State - First State
oh ja en Nu NRG - Free Fall ook :crazy:
Hoe je ze draait of wie ze draait maakt me niet uit...als ze maar luid staan :D |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by pooley
Dan gaan we naar Illusion / Groovecity hé :p |
Gij komt mij oppikken? das lief....... |
|
|
| pooley |
Krijg ik dan een beloning :)
Maja kweet zelf nog ni wak ga doen dus afwachten! |
|
|
| Push2005 |
Ode aan Icone:
Ik smeek gewoon om "VAN GELDER - EVERYWHERE" eens live te horen ;)
Voor de rest maakt het me weinig uit:
Tech-trance en uplifting bekoren me sowieso :D
Liefst niet téveel M.I.K.E tracks na mekaar :rolleyes: |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by pooley
Krijg ik dan een beloning :)
Maja kweet zelf nog ni wak ga doen dus afwachten! |
gelijk altijd he ... :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
dat ge u goesting moet doen en nie uwe playlist vooraf hier moet bespreken :D |
.
Te veel classics achter elkaar kan ook een averechts effect hebben als het maar classics zijn voor een beperkt aantal mensen in uw publiek. :) |
|
|
| Synthesia |
Pheatus
Moondust
TCX
Nyah
Hydra
Estuera
speentje + friends
BZRK + mrcanon + friends
Elof
Push2005
Syco
Putainpé
TOR
Bl@ckout
Kaidreas
Synthesia |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
.
Te veel classics achter elkaar kan ook een averechts effect hebben als het maar classics zijn voor een beperkt aantal mensen in uw publiek. :) |
Nochtans doen de meesten dat wel. Gedurende 20 minuten hoor je dan soms 8 verschillende classics of zo :rolleyes:
Beste is denk ik gewoon af en toe, en dan niet meer dan 2 of 3 vlak achter elkaar. |
|
|
|
|