|
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Playmo is een bom :D
Nooit schamen om die te spelen :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: |
DJ ELOF PROMO MIX NOVEMBER 2005
01. DJ Atmospherik - The anthem (vinyl club mix)
02. Octagen vs Midor - Flyback (original mix)
03. Acues & Elitist - Zonderland (Carl B's in a lonely place mix) :crazy:
04. Bart Claessen - Playmo (1st play) :crazy:
05. Epos - Vivagio (original mix) :crazy:
06. Markus Schulz vs Airwave - Ballymena (original mix) :crazy:
07. Fred Baker presents Iguana - Beautiful sunshine (original mix) :crazy:
08. Armas - Angels & demons (original mix)
09. Sandro Peres - Lost in Panama (Kabal remix)
10. Nalin & Kane - Open your eyes 2005 (Markus Schulz vs Elevation remix) :crazy: :crazy:
11. Marco Borsato - De bestemming (Ferry Corsten remix)
12. Ace Da Brain - Magic Waters (original mix)
|
Zo hoort het dus ;)
Speel die open ur eyes --> Echt genieten :)
Zelfs moest je die set overdoen zou ik compleet losgaan :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Absolute - Seven sins
En ik ben content :) |
|
|
| The_G0dfather |
| sjieke tickets :toothless |
|
|
| Pheatus |
hebdet over de Highlite tickets? :D Lekker goud/koper kleurig ;)
ps: laatste dag om via overschrijving ticket te regelen! |
|
|
| Moondust |
| ...nog 1 keertje slapen... |
|
|
| Jasperovitsj |
| En dan komt de Sint!! :eyes: :crazy: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Absolute - Seven sins
En ik ben content :) |
Gij komt toch ni, dus wa maakt da uit :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Is er gene livestream dan? :sadgreen: |
|
|
| Xilver |
| Da weet ik eigenlijk niet. Zou wel nice zijn, maar kdenk het niet, aangezien Coolcast maar 24u per week mag uitzenden. |
|
|
|
|