return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
En zorg voor deftig geluid! :)
En daarmee bedoel ik niet "zo veel mogelijk", want vanaf de avond halfweg is hoor je toch alleen nog maar oorverdovende bassen. Liever zuiver geluid waar je de melodieën nog kan horen dan véél te luid bassgeweld dat alles overstemt...


En ne Laser is ook altijd leuk :o
Push2005
Ik zal er ook zijn, met veel plezier zelfs.


quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zien dat we tegen dan promotie voor de BETA Party klaar hebben, dan kunnen we daar ook serieus wat volk ronselen! :)


Gaat het denk je nog héél veel langer duren voor de BETAparty ? Ik vind december al een mindere maand om dat te doen eigenlijk; en zeker vanaf midden december zal'k toch nie meer al te veel weggaan denk ik :rolleyes:
Jasperovitsj
Morgen heb ik tijd om eens deftig met de manager van Musicafé af te spreken, dus nog ff geduld tot dan ;)
Bertn
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Morgen heb ik tijd om eens deftig met de manager van Musicafé af te spreken, dus nog ff geduld tot dan ;)


wat is de naam van de manager? dan kan ik u misschien al zeggen wat ge moogt verwachten van die kerel;)
Jasperovitsj
Remko Oostdijk of zoiets. :)
Synthesia
Count me in !! :)

quote:
Originally posted by pooley
of van die opblaassterren , bollen hangen, das ook wel schoon


Yep dat vind ik ook een tof idee, iets zoals die sterrekes en decoratie in deze clip misschien (6-7mb):
http://users.skynet.be/sash.x/MVI_8935.AVI

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Liever zuiver geluid waar je de melodieën nog kan horen dan véél te luid bassgeweld dat alles overstemt...


100% mee akkoord, maar t'mag wel luid zijn :D
The_G0dfather
die zalige pita mannen moeten er wel weer staan hé, Highlite heeft daar toch een exclusief contract mee he ?
Push2005
Ik eis keiharde, stampende en overweldigende bassen, die de melodie nog net doorlaten :p
(zo heb ik het af en toe graag ;):tongue2 )
Gladius
quote:
Originally posted by Push2005
Ik eis keiharde, stampende en overweldigende bassen, die de melodie nog net doorlaten :p
(zo heb ik het af en toe graag ;):tongue2 )

maar die avond toevallig niet :whip: =>
Estuera
Ik denk dat ik ook maar eens langs ga komen ;)

eieregooie
Kortrijk is net wat ver :| Financieel gezien dan...
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Estuera
Ik denk dat ik ook maar eens langs ga komen ;)


kan ik je nu toch eens ah werk zien
(remember tomorrowland :rolleyes: )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement