|
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Moondust |
elof moest ge dit hier lezen:
Ge zijt toch ook van omgeving wetteren dacht ik é als ge wilt carpoolen voor highlite laat ge maar iets weten é!!!
ge kunt gerust uw platenkoffers in mijnen auto achterlaten tot ge moet draaien :disbelief :tongue2 |
|
|
| Hydra |
| Elof moet na zijn set nog in Kokorico draaien, dus in da geval zou ge met hem naar daar moeten rijden en da willen we natuurlijk ni :D |
|
|
| Moondust |
...en ik moet daarna nog in the move gaan draaien 'k ga daar nogal een setje kunnen spelen met mijn nieuwe platenkoffers (Oeps was da laatst van die platenkoffers luidop?) ;)
Heb aan dave uit the move gevraagd om mij van uren te switchen dus eigenlijk kan ik eerst nog mee naar kokorico voor ik naar move ga, maar ja dan mis ik estuera en tcx...'k zal dus toch maar zelf rijden :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Xilver
Als DJ eis ik 5 full-time bodyguards bij mijn auto. En ze mogen hem dan ook eens wassen. Twee van de bodyguards mogen ook rond 3u en 5u even komen helpen om mijn platen, mijn hoofdtelefoon en mijn ego te dragen. Dries, gij moogt mijn drankslaafje zijn van 3 tot 5.
Aan Estuera: Het is ten strengste verboden van de platen Silent Waves, Castamara, City Lights, Tales From The South of Palma Salone te draaien. Dit op straffe van een pint minder getrakteerd te worden door mij.
Alsook, het is verboden te skiën tijdens mijn set. |
:stongue:
ge vraagt zeker ook 40.000,- EUR om twee uurtje te draaien? :D |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Xilver
Als DJ eis ik 5 full-time bodyguards bij mijn auto. En ze mogen hem dan ook eens wassen. Twee van de bodyguards mogen ook rond 3u en 5u even komen helpen om mijn platen, mijn hoofdtelefoon en mijn ego te dragen. Dries, gij moogt mijn drankslaafje zijn van 3 tot 5.
Aan Estuera: Het is ten strengste verboden van de platen Silent Waves, Castamara, City Lights, Tales From The South of Palma Salone te draaien. Dit op straffe van een pint minder getrakteerd te worden door mij.
Alsook, het is verboden te skiën tijdens mijn set. |
Is langlaufen toegestaan, ik ben van het rustiger type :p |
|
|
| Kaidreas |
| ^langlaufen mag enkel op de freestyle thema avonden |
|
|
| Real |
M'n ex heeft gratis tickets. :nervous:
To go or not to go, that is the question. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zal er vanaf hangen of jullie als vrienden uit elkaar zijn gegaan of niet I guess :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zal er vanaf hangen of jullie als vrienden uit elkaar zijn gegaan of niet I guess :) |
Half. :nervous:
Die line-up kan me wel over de streep trekken feitelijk. :toothless |
|
|
| Push2005 |
| Kheb vandaag affiches ervan zien uithangen in Gent. Je publiciteit is alleszinds goed :D |
|
|
| dj Elof |
| Just for the record: ik heb de boeking met Kokorico verzet naar volgende week. Ik wil echt wel Estuera eens horen draaien. En gelukkig zijn de mensen van Koko beetje flexibel ;) |
|
|
| Push2005 |
| Elof gaat DJ Felix Project - On The Floor draaien en luidkeels meezingen "Is there anyone on the floor, who can suck me like a whore" ... Ik voel het gewoon :D :toocool: |
|
|
|
|