|
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Xilver
Alsook, het is verboden te skiën tijdens mijn set. |
Zeg: Heeft iedereen zijn skies èn moon(sugar)boots al klaarstaan ??!! :toothless
Wellicht zijn sneeuwkettingen ook wel handig voor deze-en-gene ?!
M.u.v. Eieregooie want dies volgens zijn zeggen wèl een èchte dare-devil op de weg :haha: (Volgende keer mag je ècht chauffeuren, Ei ;) )
I.i.g. véél plezier, rij bedachtzaam (gaspendaal zit nog steeds RECHTS) en kzie de reports graag tegemoet ! :D |
|
|
| pooley |
Ik hoop ook dat het niet zo erg als gisteren wordt.
Sneeuwstorm en je ziet echt geen meter voor je auto, ziet niets. Vertragen (niet remmen) naar 40 en zo verder tuffen op de autostrade en maar proberen orienteren op witte lijnen (hallo witte sneeuw) op de baan...
Normaal Illusion - mij thuis, 30 minuten, gisteren dus 1u30mins :)
Beste te doen is een camion volgen die geven gas, en je ziet de sporen waarin je moet rijden. En als zij tegen iets aanzitten maken ze de weg wel vrij :)
Anyway, ik ga het nog eens wagen richting Lier deze avond, hoop dat iedereen goed naar zijn party-location geraakt en derna terug naar huis.
Stressen in de auto houdt u echt goed wakker :) |
|
|
| Kaidreas |
^hoe kunt gij vanuit de streek van brussel nu 30 minuten doen om naar illusion te rijden???
daar doe ik zelf zolang over en ik woon er redelijk dicht bij???
auto met hyperspace functie? |
|
|
| dj Elof |
Ik hoop maar één ding voor de organisatoren... dat is dat het volk niet massaal afhaakt door het slechte weer. Ik kan mij perfect voorstellen dat veel ouders zullen zagen tegen hun kinderen "gij gaat toch niet uit zeker met zo'n slecht weer?".
:( |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Ik hoop maar één ding voor de organisatoren... dat is dat het volk niet massaal afhaakt door het slechte weer. Ik kan mij perfect voorstellen dat veel ouders zullen zagen tegen hun kinderen "gij gaat toch niet uit zeker met zo'n slecht weer?".
:( |
ja idd, ken da nog van vroeger, nu weten ze dat het geen zin heeft :D , ik ga toch, maar ik rijd wel met verstand. Anders Elof, tip voor volgende uitstap in de winter: BETA-bus?! :p |
|
|
| pooley |
Wel Elof, ik dacht dat gisteren ook in Illusion maar de keet was toch wel goed gevuld. Tegen 1-2uur is er toch wel veel volk binnengekomen... En toe nwas het erg op de baan zeker...
Door weer en wind Illusiongangers :p |
|
|
| eieregooie |
Ja, ik hou wel van een beetje uitdaging op de weg :) Houdt je scherp en alert ;) En kun je je skillz weer een beetje opvijzelen :D
Geloof me, achterwielaandrijving met gladheid is een uitdaging :toothless |
|
|
| Synthesia |
Argh !$#%!@$ k'ga der niet meer kunnen geraken :(
Ook al vertrek ik nu ga'k het meeste van Elof zijn set missen :/ En moet hier nog voorbereiden/inpakken voor morgenvroeg te vertrekken vanuit Zaventem.
Mja k'ga dan toch wat vroeger gaan slapen...wel spijtig, k'had graag nog ne keer eens wat BETA's terug gezien.
<-- aan't vloeken aan 100 in d'uur.
Tot volgende week! |
|
|
| Hydra |
Ik ben net terug, de afbraak is gedaan. Ben eigenlijk te moe/lui om een report te schrijven. Ik heb praktisch heel de nacht met Pheatus de lichten bediend. Ik zie die laser nog steeds in mijn gezichtsveld, waar ik ook naartoe kijk. Best wel freaky :)
n.b. normaal waren er dus 2 lasers, maar de ene ging kapot 30min voordat we van start gingen dus da was wel vrij ambetant.
Er was ook wel weinig volk, maar de sfeer was echt Z A L I G!!! Was een super avond voor mij!! Bedankt aan alle aanwezige BETA's! Ik hoop dat jullie je even goed geamuseerd hebben als mij! |
|
|
| dj Elof |
Gisteren nu eens echt mijn ding gedaan... wat zachter, wat harder, wat floating, wat uplifting, wat energetic en wat alternatief! Mijn openingsplaat was dj Atmospherik - The anthem en mijn laatste plaat was Bart Claesssen - Playmo. Ertussen zaten nummers zoals Airwave - Progressive aggressive (Antidote's electroshock remix), Darren Tate - Venus, Armas - Angels & demons, Filterheadz - Cartegena, Marcel Woods - Advanced, Way Out West - Killa (Orkidea remix), Octagen vs Midor - Flyback, Acues & Elitist - Zonderland (Carl B's in a lonely place mix), ...
Eindelijk Jonas eens horen draaien en ook een stukje van de set van Xilver meegepikt. Grote probleem gisteren was echt wel het weer, in Kortrijk was alle sneeuw gesmolten, maar op de heen- en terug weg was de E40 levensgevaarlijk. Amper één rijvak was goed berijdbaar. En dat heeft een aantal mensen tegen gehouden om te komen. Spijtig, maar niet aan te doen. Ik denk dat vele clubs gisteren met hetzelfde probleem te kampen hadden.
Big thumbs up voor de organisatie voor de dubbele monitoren (links en rechts dus). Iets minder thumbs up voor de Denon die onfortuinlijk gepositioneerd stond (draad van koptelefoon hing over het paneel waardoor het extra opletten was bij het mixen). Maar toch al goed dat het een Denon 4000 was en geen pré-historisch model ;-)
Leuk om mensen te horen cheeren op Epos - Vivagio (Danjo & Styles remix) en op Nalin & Kane - Open your eyes (Markus Schulz vs Elevation remix). En wie het niet gelooft: Agnelli & Nelson met Shiver en Markus Schulz vs Airwave - Ballymena zijn echt bom op de dansvloer! Zeker de stem van Shiver, kippevel gewoon. Ah ja, uiteraard heb ik ook mijn Vrantique gedraaid *lol*
Even iets totaal off-topic:
Het is gisteren aan mijn oren gekomen dat er wat wrevel ontstaan is tussen mijzelf en Jasper (en misschien zelfs nog wat anderen op dit forum). We kennen ondertussen allemaal wel de perikelen over de beta party vorig jaar. Maar blijkbaar zou ik, volgens mijn bron ;-) , mij verkeerd uitgelaten hebben op dit forum. Mijn posting zou de indruk gewekt hebben dat ik mij beter zou voelen dan de rest hier. Bij deze wil ik dit graag recht zetten. Ik kan mij totaal niet herinneren dat ik zoiets zou gezegd/gepost hebben. Ik was er eigenlijk serieus hard van geschrokken gisterennacht. Bij deze mijn excuses moest een posting of een uitlating zo overgekomen zijn. Ik voel mij echt niet beter dan iemand anders. I'm just one of those guys that persues a dream. Dat is nu het nadeel van internet, het zijn woorden op een scherm zonder mimiek of zonder context. Anyway, ik hoop dat diegenen die mij kennen weten dat ik niet zo iemand ben die hoog van de toren blaast of zichzelf de nieuwe god-of-house vindt. Als iemand graag erover wil praten: [email protected]. |
|
|
|
|