return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 23)
View this Thread in Original format
Hydra
Tot een kwartier geleden ik had nog nooit zitten dansen in de douche. Kon er niks aan doen, t'is onbewust! Krijg een of ander techno-achtig plaatje van Estuera niet uit men kop :D
Bl@ckOut
Ja het was echt wel een goe feestje! Maar wat was er weinig volk in de trance room :eyes:. 2 keer zijn wij 5 minuutjes naar de techno room geweest, die zat bijna vol. Kortrijkse publiek is blijkbaar niet echt trance-minded.

De muziek was zoals te verwachten super. Wij kwamen pas om kwart voor 12 binnen dus de set van Moondust heb ik gemist :( . Ik tijdens set van elof maar denken dat ik playmo gemist had, maar op't einde kwam die dan toch. Ik was dan ook één van die 2 pipo's dat tijdens playmo op da podium stond :D . Dan Estuera, tja ni veel op aan te merken. Goede muziek, en hoewel er weinig volk was zat de sfeer er goed in. Dus gelle hebt da alle 2 heel goe gedaan ;)

Van de set van TCX heb ik slechts een halfuurtje kunnen volgen want de chauffeur was wa moe en ging naar huis. Ni veel gewoon he :p . Hetgeen ik ervan gehoord heb was zeker niet slecht. Mooie opener trouwens met till we meet again.

Conclusie: het was z'n geld meer dan waard. Vorig jaar was er veel meer volk (wss dat de line-up toen met regi en wout daar voor iets tussen zat) maar de muziek en de sfeer was uitstekend en dat is 't belangrijkste he :)
Push2005
Man man, wat een feestje :).
Ten eerste cheapeau voor de organisatie hoor. Prachtige locatie; alles goed geregeld; kwalitatieve muziekinstallatie ...

Toen ik binnenkwam hoorde ik Leon Bolier - Beyond. Leuke inzet :D .
Pheatus & Moondust draaiden zeker naar mijn goesting. Jammer voor hen dat er nog niet zoveel volk was. Moondust's experimenteren op Souvenir De Chine vond ik erg grappig; en Pheatus speelde naar het einde toe de ene klapper na de andere (first state, all of us, ... )

Daarna was het aan Elof. Hij speelde super. De sfeer in de zaal werd al veel beter (ondanks dat het nog lang niet vol zat... iedereen zat in de techno room :rolleyes: ). Hij is er zeker in geslaagd verrassingen voor me te draaien; aangezien ik van zijn eerste uur niet erg veel platen herkende. Dit bewijst dat het niet altijd Tiësto & Armin promo's zijn die sfeer moeten brengen :).
Erg bedankt om Open Your Eyes & Playmo te draaien; was echt genieten. Vrantique nog een horen was ook zalig; de zaal apprecieerde die echt.
Ook bedankt voor de babbel met sommige forum-leden achteraf. Het is altijd leuk als een dj eens onder zijn publiek komt :).

Volgende was Jonas. Hij opende met Flow (toevallig ? :toothless ). Verder nog een 6tal nieuwe unreleased platen van hem gehoord; die zijn ook zeker de moeite waard . Bedankt om Silent Waves & Escape te spelen; ik zat er echt op te wachten :toothless . Je mashup tussen silent waves & dark side of the moon was echt brilliant. Dat noem ik nu eens creatief omspringen met het mixen.

Kort na z'n set begon ik wat pissed te raken omdat ik m'n camera verloren (bestolen?) heb :( ... maar TCX wist me wel op te beuren met zijn set. Wtf; Phynn - Close Encounter ... nooit gedacht dat die nu al zou gespeeld worden :D (is die al uit ??). De hele tracklist zal nog wel volgen; die zit in Kevin zijn gsm.
Kmoet zeggen je mixt erg sterk en er zaten echte pareltjes tussen.

R.E.S.P.E.C.T !!!

Nog enkele minpuntjes vernoemen ;):
Geen enkele Dj speelde traffic :mad:
Plus Ultra is een overrated plaatje :p

That's all :toothless ; jammer dat ik nu al mijn foto's en filmpjes kwijtben :rolleyes:
Xilver
Damn man, sorry to hear that :s Ik zal zeker horen bij de organisatie of ze iets hebben gevonden. Welk type was het?

En ivm Phynn - Close Encounter: die is alleszins al uit op de webstore van ID&T, www.dance-tunes.com. 't Is zoals Elof gisteren zei: nieuwe platen komen eerst uit op Dance Tunes of Beatport, dus als je ze van daar al hebt, waarom zou je daarna de vinyl nog kopen. Ik denk dat ik vannacht 50% CD, 50% vinyl heb gemixt, maar als de trend van die releases zich zo voortzet, denk ik dat ik ook meer ga overschakelen op CD, ook omdat het een pak goedkoper is.
Freezel
quote:
Originally posted by Xilver
Damn man, sorry to hear that :s Ik zal zeker horen bij de organisatie of ze iets hebben gevonden. Welk type was het?

En ivm Phynn - Close Encounter: die is alleszins al uit op de webstore van ID&T, www.dance-tunes.com. 't Is zoals Elof gisteren zei: nieuwe platen komen eerst uit op Dance Tunes of Beatport, dus als je ze van daar al hebt, waarom zou je daarna de vinyl nog kopen. Ik denk dat ik vannacht 50% CD, 50% vinyl heb gemixt, maar als de trend van die releases zich zo voortzet, denk ik dat ik ook meer ga overschakelen op CD, ook omdat het een pak goedkoper is.

Online MP3 stores releasen tracks tegenwoordig veel sneller dan op vinyl. Kijk naar sites zoals audiojelly.com, dance-tunes.com, beatport.com, djdownload.com en ze hebben tracks al weken/dagen voordat ze op vinyl verschijnen. Daarom ben ik nu ook 100% overgestapt, scheelt je een hoop geld :)

Aan de tracks te zien, moet een mooie muzikaal avondje geweest zijn voor de bezoekers :D
DJ Zetski
't Was een heel tof feestje! 'k Heb nu ook ne keer een paar mensen van 't forum ontmoet (Push, TOR en speentje). Ziet er wel een sympathieke bende uit, da BETA volk.

De muziek was eigenlijk compleet naar mijn goesting! Ik heb alleen Moondust niet horen draaien want 'k ben maar om 23u20 toegekomen. Proficiat Elof, Estuera en Xilver! Ge hebt alledrie goe ulder beste gedaan! Tegen zo'n feestjes zeg ik zeker geen neen meer.
Loraine
Klinkt als een goed feest iig en dat veel jocks een strakke set hebben neergezet!
Khoop dat iedreen veilig op de feestbestemming en uiteindelijk weer op het thuisfront heeft kunnen geraken.

@ Push2005: die bootleg van Estuera "Silent side of the moon" is idd subliem ! Ben zelf eerlijkgezegd niet zo'n enorme fan van het origineel maar die bootleg maakt iig veel goed :cool:
Estuera
Leuk feestje gisteren :) Zoals al gezegd was het niet bijzonder druk te noemen maar gelukkig maakten de wel aanwezige mensen dat helemaal goed.
Toch nog een keertje in eigen land gedraaid dit jaar dus, was al lang geleden nl :D
BZRK
Was dik in orde hé :) Mij goed geamuseerd.
Ook fijn om es wat mensen in het echt te zien, ook al ben ik niet meteen de meest vlotte babbelaar ;)
En Dries kerel, gij zijt ne goeien :)
Bl@ckOut
Ja ik was nog aan't twijfelen of ik op het BETA groepje zou afstappen maar heb 't uiteindelijk niet gedaan, om de eenvoudige reden dat ik hier nog maar pas op 't forum zit en de meesten wss zelfs niet weten dat er een Bl@ckOut op 't forum zit
quote:
Originally posted by Push2005
Kort na z'n set begon ik wat pissed te raken omdat ik m'n camera verloren (bestolen?) heb

Damn, das wel klote! Vandaar dat ik plots een aantal mensen met hun gsm-lichtjes onder 't podium zag kijken?

BZRK
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Ja ik was nog aan't twijfelen of ik op het BETA groepje zou afstappen maar heb 't uiteindelijk niet gedaan, om de eenvoudige reden dat ik hier nog maar pas op 't forum zit

Zoiets dergelijks had ik op vorige BETA party ook voor :)
Die T-Shirt helpt wel :D
Push2005
quote:
Originally posted by Xilver

Een of andere sony camera. Ken het type niet precies. Het ergste van al is dat ik die bezwarende filmpjes van gij en dries op het podium aan't skiën nie meer heb nu :tongue2
Jullie zijn zo getalenteerd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement