return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Kaidreas
quote:
Originally posted by Real
Idem. :(

Zijn er misschien limburgers of kempenaars die willen carpoolen? :toothless

bij mij is er normaliter gezien wel plek. ma 26 november is nog wat vroeg om nu al te zeggen of ik er bij ga zijn
TOR
benieuwd wat Elof gaat brengen. hij kan eindelijk nog es zijn eigen ding doen..
mrcanon
Ik kijk er alvast naar uit, zal zot avondje worden. En het is maar een goeie 20 min van mijn deur, het kan nie beter. Eindelijk Estuera eens zien, normaal zoud 2de keer zijn, maja Tomorrowland :whip:, en Elof nog keer aant werk. T'zal een zalig feestje zijn, en ik denk voor mij nie alleen. BETA's united ?! :D
Pheatus
+1!

Volgens mij gaat een zalig feestje worden!!

Trouwens, net vergadering gehad en de affiche is super! Het is de mijne niet geworden, maar kwas de mijne direct vergeten toen ik diene zag! Trouwens, mensen, ik en Stijn staan in voor het online 'spammen' van de party. Geef gerust mogelijke 'spamplaatsen', en ge moogt ook altijd spammen hé :p. Spanks!! :toothless
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
benieuwd wat Elof gaat brengen. hij kan eindelijk nog es zijn eigen ding doen..

Plus Ultra! :toothless


Dan gaat het dak er gegarandeerd af, met alle aanwezige Beta's :crazy:
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Plus Ultra! :toothless


Dan gaat het dak er gegarandeerd af, met alle aanwezige Beta's :crazy:


hehe, en al die andere die het niet direct zullen herkennen :D
DJ Zetski
Een goed feestje op 10min fietsafstand. Vorig jaar was ik er al tevreden van, maar nu zal het zeker nog beter zijn, te zien aan de line-up. Good work!
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Plus Ultra! :toothless


Dan gaat het dak er gegarandeerd af, met alle aanwezige Beta's :crazy:


+ 1000

Als we er massaal zouden zijn, dan zou het wel eens het bese event van het jaar kunnen worden, zeker met zo'n trance lineup :crazy:
Moondust
quote:
Originally posted by Push2005
+ 1000

Als we er massaal zouden zijn, dan zou het wel eens het bese event van het jaar kunnen worden, zeker met zo'n trance lineup :crazy:


ZOU? :whip: :haha: :tongue2
Push2005
quote:
Originally posted by Moondust
ZOU? :whip: :haha: :tongue2


Ik definieer altijd in voorzichtigheid ;)

pooley
mennekes ge moet ook ni overdrijven hé
Xilver
Ik zal Plus Ultra er wel tussensteken alors :)
Als afsluiter misschien?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement