|
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Real
Idem. :(
Zijn er misschien limburgers of kempenaars die willen carpoolen? :toothless |
bij mij is er normaliter gezien wel plek. ma 26 november is nog wat vroeg om nu al te zeggen of ik er bij ga zijn |
|
|
| TOR |
| benieuwd wat Elof gaat brengen. hij kan eindelijk nog es zijn eigen ding doen.. |
|
|
| mrcanon |
| Ik kijk er alvast naar uit, zal zot avondje worden. En het is maar een goeie 20 min van mijn deur, het kan nie beter. Eindelijk Estuera eens zien, normaal zoud 2de keer zijn, maja Tomorrowland :whip:, en Elof nog keer aant werk. T'zal een zalig feestje zijn, en ik denk voor mij nie alleen. BETA's united ?! :D |
|
|
| Pheatus |
+1!
Volgens mij gaat een zalig feestje worden!!
Trouwens, net vergadering gehad en de affiche is super! Het is de mijne niet geworden, maar kwas de mijne direct vergeten toen ik diene zag! Trouwens, mensen, ik en Stijn staan in voor het online 'spammen' van de party. Geef gerust mogelijke 'spamplaatsen', en ge moogt ook altijd spammen hé :p. Spanks!! :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
benieuwd wat Elof gaat brengen. hij kan eindelijk nog es zijn eigen ding doen.. |
Plus Ultra! :toothless
Dan gaat het dak er gegarandeerd af, met alle aanwezige Beta's :crazy: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Plus Ultra! :toothless
Dan gaat het dak er gegarandeerd af, met alle aanwezige Beta's :crazy: |
hehe, en al die andere die het niet direct zullen herkennen :D |
|
|
| DJ Zetski |
| Een goed feestje op 10min fietsafstand. Vorig jaar was ik er al tevreden van, maar nu zal het zeker nog beter zijn, te zien aan de line-up. Good work! |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Plus Ultra! :toothless
Dan gaat het dak er gegarandeerd af, met alle aanwezige Beta's :crazy: |
+ 1000
Als we er massaal zouden zijn, dan zou het wel eens het bese event van het jaar kunnen worden, zeker met zo'n trance lineup :crazy: |
|
|
| Moondust |
| quote: | Originally posted by Push2005
+ 1000
Als we er massaal zouden zijn, dan zou het wel eens het bese event van het jaar kunnen worden, zeker met zo'n trance lineup :crazy: |
ZOU? :whip: :haha: :tongue2 |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Moondust
ZOU? :whip: :haha: :tongue2 |
Ik definieer altijd in voorzichtigheid ;) |
|
|
| pooley |
| mennekes ge moet ook ni overdrijven hé |
|
|
| Xilver |
Ik zal Plus Ultra er wel tussensteken alors :)
Als afsluiter misschien? |
|
|
|
|