|
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| hxxp: :conf: http werkt direct :clown: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Loraine
hxxp: :conf: http werkt direct :clown: |
:rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Loraine
hxxp: :conf: http werkt direct :clown: |
*probeert opmerkingen over welbepaalde haarkleur voor zich te houden* |
|
|
| Push2005 |
| Lol ... Neenee; ge moet zeggen "Hollanders hé" :toothless |
|
|
| New Wave |
| Push, nu moet je niet de realiteit omdraaien. Vooroordeel (is inmiddels een oordeel geworden) over jullie blijft gewoon van kracht. :o EQ en IQ van een dom nederlands blondje rijkt nog ver boven het Belgisch gemiddelde. :o |
|
|
| mellow_head |
| O rly? :eyespop: hihi |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by New Wave
EQ en IQ van een dom nederlands blondje rijkt nog ver boven het Belgisch gemiddelde. :o |
Maar van de nederlandse taal kennen die hollanders niet veel :o |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by New Wave
EQ en IQ van een dom nederlands blondje rijkt nog ver boven het Belgisch gemiddelde. :o |
Cijfers?
Bron? |
|
|
| Moondust |
| quote: | Originally posted by New Wave
Push, nu moet je niet de realiteit omdraaien. Vooroordeel (is inmiddels een oordeel geworden) over jullie blijft gewoon van kracht. :o EQ en IQ van een dom nederlands blondje rijkt nog ver boven het Belgisch gemiddelde. :o |
...het heeft nog lang geduurd... :D |
|
|
| Loraine |
Common, Jasperrrr...geef nou maar gewoon toe dat blondjes gewoon leuker zijn! ;) Tis alleen vaak dat mannen de fatale combinatie van blond èn intellectueel niet aankunnen :tongue3
En ja, Bl@ckout: wat betreft kennis van de taal klopt het zeker wel; al komt dat voornamelijk doordat Vlamingen totaal andere (in Nederland reeds verouderde) woorden gebruiken. :rolleyes: |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Loraine
En ja, Bl@ckout: wat betreft kennis van de taal klopt het zeker wel; al komt dat voornamelijk doordat Vlamingen totaal andere (in Nederland reeds verouderde) woorden gebruiken. :rolleyes: |
Hehe, zou kunnen. Zo vind ik het altijd supergrappig als Nederlanders het over "patat" hebben ipv frietjes. Maar zo zal het bij sommige woorden andersom ook wel zijn zeker ;) |
|
|
| Xilver |
Bon, gezien het gebruik van hxxp niet gesnapt wordt:
In het verleden zijn er al problemen geweest met direct linking naar Yousendit and the likes. Dat is daar niet voor bedoeld, en als ze dat zien, wordt de file eraf gegooid, en blablabla. Als je clickable links zet, staat er als referrer tranceaddict.com, en vanaf dan is het een kleintje om te zoeken in welke thread het is. Zo is er hier al eens een kerel van yousendit komen lopen zeiken over dat het niet mag enzo. Dermee, als er hxxp gebruikt wordt, kan er niet op worden geklikt, wordt er niet direct gelinked, en wordt er dus ook geen referrer meegegeven, waardoor de mensen niet zien vanwaar de link komt.
Asteblief, duidelijk genoeg voor onze blonde medemensen? :p |
|
|
|
|