|
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| mmmmm guestlist eeeeeeeeeej |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
mmmmm guestlist eeeeeeeeeej |
Da was voor u al in orde ze Drieske, gij stond als tweede op de lijst, na Anja :)
Meiske van 't school wou er ook nog op. Dus als TOR er ook nog bijkomt zijn er al 4 plaatskes bezet.
1. Anja
2. Dries
3. TOR
4. Quanita
5. ? |
|
|
| Moondust |
mag ik er ook nog bij tom?
ge moogt dan ook op mijn guestlist staan :D |
|
|
| Xilver |
| ^ Hoe, kende gij niemand die daar werkt om u gratis binnen te laten? :p |
|
|
| Push2005 |
| Voor wat dient die guestlist precies ? :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Push2005
Voor wat dient die guestlist precies ? :p |
Kwart voor zeven. |
|
|
| Push2005 |
:conf:
Om kwart voor zeven er al binnengaan ofzo ? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Push2005
:conf:
Om kwart voor zeven er al binnengaan ofzo ? |
:toothless
Was a joke ;)
Guestlist... das om namen op te zetten die je 'guest' zijn en als guest moogt ge gratis binnen. |
|
|
| Hydra |
kleine update:
Pheatus
Moondust
TCX
Nyah
Hydra
Estuera
speentje + friends
BZRK + mrcanon + friends
Elof
Push2005
Syco
Putainpé
TOR
Bl@ckout
Kaidreas |
|
|
| Push2005 |
Achzo, wel... als er niemand anders voor is, en alsjet nie erg vindt moogt ge mij op plaats 5 zetten, want kheb beslist dat ik ook ga :p
En anders pm ik wel naar Pheatus voor nog een VVK kaart ;) |
|
|
| Xilver |
| ^ Sorry dude, der zijn nog 2 maten van mij die meegaan heb 'k just vernomen, en tzal al knokken worden tussen die twee voor 't laatste plaatske :) Ma kzal wel eens een pinke trakteren aan de aanwezige beta's ;) |
|
|
|
|