|
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Ja joskes, den Tom heeft echt wel keigoed gedraaid. Jong jong, wat een wereldset. Tcx for president!!!11!1!1one |
hahahahaha idioot. :cool:
iedereen weet natuurlijk direct dat dit niet uit mijn mond zou komen. :p |
|
|
| Xilver |
| ^ neeje, gij zou nooit 'jos' zeggen :D |
|
|
| Kaidreas |
^neje ik zou nooit wereldset zeggen :o
trouwens gedraaid zou ik ook niet schrijven omdat ik niet zou weten of het met een d of een t is :o :p |
|
|
| speentje |
| ^ lol @ Kaidreas |
|
|
| Moondust |
leuk om te horen dat iedereen mijn set gemist heeft :haha:
gelukkig was er nog dj redhead die vroeg om op zijn volgende feestje te draaien :p
maar bon da weet ge als ge zo vroeg draait, vond het al een eer dat ik op highlite mogt draaien
voor de mensen die later of niet geweest zijn hier enkele zaken die ik gedraaid heb:
freefall - skydive
fire & ice - souvenir de chine
moby - hymn
motu - running water
funabashi - daylight
ballroom - rember me
jose zamona & damien dp ft paleday - transatlantic
...en in schoonheid proberen eindigen
...emanuel top - acid phase
was plezant om nog es met pheatus te draaien, heb mij goed geamuseerd tijdens het draaien ook al was er (nog) niet veel volk. ( en ok na het draaien geamuseerd natuurlijk :) )
elof en estuera ook wel dik inorde, maar had dan ook niet veel anders verwacht.
sorry tcx maar heb bijna niks van jouw set gehoord, moest naar the move. maar naar wat ik gehoord heb was het (nog maar eens) dik in orde eerherstel! ;)
tja beetje magere opkomst maar het weer zat ook niet mee, ook al heeft het nietmeer gesneeuwd, voor hetzelfde geld was het wel het geval geweest en daardoor heeft toch wel een groot deel afgehaakt. en idd elof de E17 lag goed, maar WTF was da op E40? linkerrijstrook geen sneeuw en ineens 2 kilometer verder een sneeuwlaag van 10 centimer, dan weer sneeuw op middenrijvak dan weer sneeuw op rechter...maar we zijn veilig en wel thuis geraakt!
Ook de iets te overtollige aanwzeigheid van politie had een klein aandeel, zo hoorde ronald vb iemand met de gsm buiten bellen, ja ge moet niet afkomen zenne 't stikt hier van de flikken.
wat mij in de technowereld meer en meer opvalt is dat de snoeiharde techno meer en meer plaats begint te maken voor electro-achtige muziek ook goed hoorbaar in de technoroom vooral dan bij redhead en cyrix
wat ik wel raar vond, vorig jaar had de trancezaal meer succes dan de technozaal dit jaar net omgekeerd terwijl dit jaar de line-up in de trancezaal kwalitatief veel beter was dan vorig jaar (naar mijn mening dan)
'k vond het zeker alweer een geslaagde highlite!!!
op naar highlite 6... |
|
|
| New Wave |
| Stel dat een belg van TA op een feestje in Nederland geboekt wordt. Hoeveel mensen van het forum zouden dan naar zijn gig komen om te kijken/dansen? |
|
|
| eieregooie |
| Waarschijnlijk meer dan andersom :p, want dat waren er 0 |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Push2005
Coole pics !
Maar what the hell is dat met al die rook ? Was dat echt zo erg gisteren :) |
Nee, dat krijg je als je flitst op feestjes, zonder invulflitsje oid te gebruiken... |
|
|
| Xilver |
| Nee, twas echt wel overdreven met de rook :) In Asta bvb hadden we daar totaal geen last van, en daar werd anders toch ook wel wat rook in de zaal gespoten :) |
|
|
| Hydra |
da van de rook... waarom hebde da dan ni gewoon gezegd TCX, dan had ik er iets aan gedaan.
De techno lineup had als doelpubliek de jeugd uit Kortrijk en randgemeenten.
De trance lineup had als doelpubliek de trance liefhebbers uit West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen en verder. Dit gecombineerd met het slechte weer zijn voor mij de reden dat de trance zaal leeg was. |
|
|
| Xilver |
Mja dat ni alleen hoor. Der stonden meiskes met rokskes te rillen van de kou, en daarna zag ge ze in de technozaal staan omdat het daar een pak warmer was.
Stijn: mij viel het pas op na het zien van de foto's, de zaterdag had ik er eigenlijk totaal geen last van :) En khad al commentaar op het veelvuldige gebruik van de stroboscoop, als ik dan nog op die rook iets ging zeggen, dan zou 't zijn van "seg joenge doe het zelf" :D |
|
|
| Hydra |
nuja er is nu natuurlijk niets meer aan te doen, maar ge had het gerust mogen zeggen hoor. Ik had trouwens nooit gedacht dat belichting doen zo moeilijk zou zijn. Ge hebt als lichtman totaal geen idee hoe dingen eruit zien voor de mensen. Bv de laser ziet ge totaal niet, de rook geeft ook een vertekend beeld en de strobo is minder fel.
n.b. die klacht van de strobo heeft mij niet bereikt, maar ik denk dat het vooral die 3de man was die hem teveel gebruikte (volgens Pheatus).
Van de kou heb ik spijtig genoeg ook niks gehoord/gezien. |
|
|
|
|