return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 21)
View this Thread in Original format
TOR
Acues vs. Elitist - Zonderland (8 Wonders Mirage at Dusk Remix)

that is all.
dj Elof
Zelfde probleem hier gehad vannacht... ik was de laatste plaat van mijn radio set aan het opnemen omstreeks middernacht en dan "klik" alles weg... compleet donker. Enkel mijn notebook zijn batterij werkte nog, dus ik had nog een beetje licht :(

Pas tegen 1u vannacht begon het weer te werken. ing snow, ing electricity...

Gisteren was het Stylish @ Kokorico, ben er zelfs niet geraakt dus door al die toestanden. De N9 bleek een ijsbaan te zijn. :sadgreen:
dj Elof
quote:
Originally posted by TOR
Acues vs. Elitist - Zonderland (8 Wonders Mirage at Dusk Remix)

that is all.

Mag het ook Carl B's remix zijn? Vind ik veel beter klinken op een groot systeem eerlijk gezegd.
TOR
surprise us :D
Push2005
quote:
Originally posted by dj Elof
Mag het ook Carl B's remix zijn? Vind ik veel beter klinken op een groot systeem eerlijk gezegd.

Absoluut :D
Ik heb die liever ;)
Bl@ckOut
pff, k*tsneeuw. Wij rijden er ongeveer een uurke op, 't zal plezant worden in dit weer :mad: . Maar ja, zolang we er maar geraken, dat zal nog wel lukken.

Ook nog enkele track requests:
Jonas Steur - Castamara of Silent waves
Bart Claessen - Playmo (1st play)
Randy Katana - In silence (Txitxarro remix)

en dark side of the moon mag ook wel ;)
eieregooie
Door de sneeuw rijden is leuk!
dj Elof
Net op de Bonzai iPool heb ik Airwave - Possessive aggressive gedownload. De Antidote's electroshock remix is de beste! 'k ga dat maar best op een cd'tje branden :D
Estuera
Het gaat nog een heel avontuur worden vannacht om daar te raken met die sneeuwtoestanden, ik moet nl wel heel het land door...
Laten we hopen dat het niet weer zo erg word als gisteren.

*fingers crossed*
eieregooie
Op tijd weg gaan he ;)

Push2005
Ik heb er echt zin in :D

Ik heb het gevoel dat er enorm goeie trance de revue zal passeren vanavond.

Ik hoop dat het geluid en de lichten ook nice zijn !:)
BZRK
Niemand toevallig die weet of er in de Trance zaal iets voorzien is om te zitten? Eén van ons zou graag meegaan, maar is geblesseerd en kan niet al te lang rechtstaan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement