|
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Acues vs. Elitist - Zonderland (8 Wonders Mirage at Dusk Remix)
that is all. |
|
|
| dj Elof |
Zelfde probleem hier gehad vannacht... ik was de laatste plaat van mijn radio set aan het opnemen omstreeks middernacht en dan "klik" alles weg... compleet donker. Enkel mijn notebook zijn batterij werkte nog, dus ik had nog een beetje licht :(
Pas tegen 1u vannacht begon het weer te werken. ing snow, ing electricity...
Gisteren was het Stylish @ Kokorico, ben er zelfs niet geraakt dus door al die toestanden. De N9 bleek een ijsbaan te zijn. :sadgreen: |
|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by TOR
Acues vs. Elitist - Zonderland (8 Wonders Mirage at Dusk Remix)
that is all. |
Mag het ook Carl B's remix zijn? Vind ik veel beter klinken op een groot systeem eerlijk gezegd. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Mag het ook Carl B's remix zijn? Vind ik veel beter klinken op een groot systeem eerlijk gezegd. |
Absoluut :D
Ik heb die liever ;) |
|
|
| Bl@ckOut |
pff, k*tsneeuw. Wij rijden er ongeveer een uurke op, 't zal plezant worden in dit weer :mad: . Maar ja, zolang we er maar geraken, dat zal nog wel lukken.
Ook nog enkele track requests:
Jonas Steur - Castamara of Silent waves
Bart Claessen - Playmo (1st play)
Randy Katana - In silence (Txitxarro remix)
en dark side of the moon mag ook wel ;) |
|
|
| eieregooie |
| Door de sneeuw rijden is leuk! |
|
|
| dj Elof |
| Net op de Bonzai iPool heb ik Airwave - Possessive aggressive gedownload. De Antidote's electroshock remix is de beste! 'k ga dat maar best op een cd'tje branden :D |
|
|
| Estuera |
Het gaat nog een heel avontuur worden vannacht om daar te raken met die sneeuwtoestanden, ik moet nl wel heel het land door...
Laten we hopen dat het niet weer zo erg word als gisteren.
*fingers crossed* |
|
|
| eieregooie |
| Op tijd weg gaan he ;) |
|
|
| Push2005 |
Ik heb er echt zin in :D
Ik heb het gevoel dat er enorm goeie trance de revue zal passeren vanavond.
Ik hoop dat het geluid en de lichten ook nice zijn !:) |
|
|
| BZRK |
| Niemand toevallig die weet of er in de Trance zaal iets voorzien is om te zitten? Eén van ons zou graag meegaan, maar is geblesseerd en kan niet al te lang rechtstaan. |
|
|
|
|