return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 14)
View this Thread in Original format
mrcanon
quote:
Originally posted by Xilver
^ Sorry dude, der zijn nog 2 maten van mij die meegaan heb 'k just vernomen, en tzal al knokken worden tussen die twee voor 't laatste plaatske :) Ma kzal wel eens een pinke trakteren aan de aanwezige beta's ;)

kvergeet veel, maar da ga'k onthouden :p
The_G0dfather
Present, samen met nog wa tranceliefhebbers :D
ke der goeste in lik of dazze zegn in kortrik :cool:
Moondust
quote:
Originally posted by Xilver
^ Hoe, kende gij niemand die daar werkt om u gratis binnen te laten? :p

ja idd ik ken overal wel iemand zelfs tot ver buiten de belgische grenzen :tongue2
...'k zal het es aan pheatus vragen :tongue2
Bomar
Ik ga heeeel mss ook komen, tis alleen weer zo ver vanuit de Kempen.
The_G0dfather
Wie gaat er eigenlijk wat klassiekers draaien ?

allé, 'k bedoel dat als er iemand Communication draait er 3 kerels vooraan compleet gaan staan flippen :D

ah en nu dak toch aant zagen ben; pheatus die remix van placebo - 20 years van op de beta party was echt wel immens goddelijk *hinthint*
Pheatus
Ik ben er nog niet volledig over uit wat ik zal draaien, maar zoals steeds is het meer iets van: 'sees the moment'. Zien hoe het publiek reageert enzo.

Trouwens, volgens mij zullen we best de wat stevigere trance nummers draaien (vooral naar het toppunt van de avond toe toch ;)), willen we het Kortrijks publiek meekrijgen. Nu, als opwarming zien we nog wel :p
The_G0dfather
neeeeeeeij !

veel lekkere zweefnummers !
Pheatus
bestaan er dan geen hardere trance nummers, die toch zalige breaks hebben misschien? :p
The_G0dfather
draai dan aub playmo
:eyes:
Kelly*
quote:
Originally posted by Bomar
Ik ga heeeel mss ook komen, tis alleen weer zo ver vanuit de Kempen.

Zelfde probleem
Wil ook komen maar tis zoooooooooo ver weg he!!!!!

Real
quote:
Originally posted by Pheatus
bestaan er dan geen hardere trance nummers, die toch zalige breaks hebben misschien? :p

In Silence (Txitxarro Mix) ;)
pooley
quote:
Originally posted by Kelly*
Zelfde probleem
Wil ook komen maar tis zoooooooooo ver weg he!!!!!

Dan gaan we naar Illusion / Groovecity hé :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement