|
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Xilver
^ Sorry dude, der zijn nog 2 maten van mij die meegaan heb 'k just vernomen, en tzal al knokken worden tussen die twee voor 't laatste plaatske :) Ma kzal wel eens een pinke trakteren aan de aanwezige beta's ;) |
kvergeet veel, maar da ga'k onthouden :p |
|
|
| The_G0dfather |
Present, samen met nog wa tranceliefhebbers :D
ke der goeste in lik of dazze zegn in kortrik :cool: |
|
|
| Moondust |
| quote: | Originally posted by Xilver
^ Hoe, kende gij niemand die daar werkt om u gratis binnen te laten? :p |
ja idd ik ken overal wel iemand zelfs tot ver buiten de belgische grenzen :tongue2
...'k zal het es aan pheatus vragen :tongue2 |
|
|
| Bomar |
| Ik ga heeeel mss ook komen, tis alleen weer zo ver vanuit de Kempen. |
|
|
| The_G0dfather |
Wie gaat er eigenlijk wat klassiekers draaien ?
allé, 'k bedoel dat als er iemand Communication draait er 3 kerels vooraan compleet gaan staan flippen :D
ah en nu dak toch aant zagen ben; pheatus die remix van placebo - 20 years van op de beta party was echt wel immens goddelijk *hinthint* |
|
|
| Pheatus |
Ik ben er nog niet volledig over uit wat ik zal draaien, maar zoals steeds is het meer iets van: 'sees the moment'. Zien hoe het publiek reageert enzo.
Trouwens, volgens mij zullen we best de wat stevigere trance nummers draaien (vooral naar het toppunt van de avond toe toch ;)), willen we het Kortrijks publiek meekrijgen. Nu, als opwarming zien we nog wel :p |
|
|
| The_G0dfather |
neeeeeeeij !
veel lekkere zweefnummers ! |
|
|
| Pheatus |
| bestaan er dan geen hardere trance nummers, die toch zalige breaks hebben misschien? :p |
|
|
| The_G0dfather |
draai dan aub playmo
:eyes: |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Bomar
Ik ga heeeel mss ook komen, tis alleen weer zo ver vanuit de Kempen. |
Zelfde probleem
Wil ook komen maar tis zoooooooooo ver weg he!!!!! |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Pheatus
bestaan er dan geen hardere trance nummers, die toch zalige breaks hebben misschien? :p |
In Silence (Txitxarro Mix) ;) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Zelfde probleem
Wil ook komen maar tis zoooooooooo ver weg he!!!!! |
Dan gaan we naar Illusion / Groovecity hé :p |
|
|
|
|