return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 20)
View this Thread in Original format
mrcanon
quote:
Originally posted by Xilver
Gij komt toch ni, dus wa maakt da uit :D

Ma ik kom wel :D, ge moogt nog kiezen: Seven Sins of X-Factor :p
mrcanon
Nog efkes ne remainder voor Estuera:

Silent Waves en Flow nie vergeten te draaien eh! ;)

Dank bij voorbaat! :D
Jasperovitsj
^ Ik heb zo'n gevoel dat dat wel in orde zal komen :p
mrcanon
En Elof, draai dan keer den B-kant van ui plaat aub ;)

ook ne:

Dank bij voorbaat! :D

Voila mijn Sinterklaaswensen zijn verstuurt zie :p
Jasperovitsj
Draait er niemand in Sinterklaasoutfit? :toothless
mrcanon
^ mss goe idee voor Pheatus & Moondust, ze moeten maar onder elkaar uitvechten wie Sinterklaas en zwarte piet is :p
Synthesia
quote:
Originally posted by Push2005
Speel die open ur eyes --> Echt genieten :)

Nog altijd een top plaat, de original mix dan...die Markus Schulz mix vind ik niet zo speciaal. Van de zomer deze track ook nog gehoord op Illusion Beach maar denk niet dat het de originele versie was als ik me goed herinner. Iemand enig idee welke het zou kunnen geweest zijn, klonk goed op het origineel maar was gelijk wat zwoeler
mrcanon
quote:
Originally posted by Synthesia
Nog altijd een top plaat, de original mix dan...die Markus Schulz mix vind ik niet zo speciaal. Van de zomer deze track ook nog gehoord op Illusion Beach maar denk niet dat het de originele versie was als ik me goed herinner. Iemand enig idee welke het zou kunnen geweest zijn, klonk goed op het origineel maar was gelijk wat zwoeler

Was het nie door het bier dat zwoeler leek of mss last van de warmte? :p
dj Elof
De Bush II Bush versie van Open Your Eyes is ook echt genieten. Misschien is het deze dat je bedoelt!
Synthesia
quote:
Originally posted by dj Elof
De Bush II Bush versie van Open Your Eyes is ook echt genieten. Misschien is het deze dat je bedoelt!

K'zal eens moeten horen :) Merci voor de tip!

Moondust
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Is er gene livestream dan? :sadgreen:

weet dat er door coolcast vorig jaar bepaalde sets opgenomen zijn en achteraf afgespeeld werden, voor dit jaar heb ik geen idee
Moondust
wiiiiii eindelijk terug electriciteit!!! :p
man man man nen mens beseft pas wat een luxe electriciteit is als ze er niet meer is, zeker als't zou kou is als nu :D geen warm eten, geen muziek, geen tv, geen internet,...geen verwarming
hopelijk komen ze dat vanavond in kortrijk niet tegen 't zou anders wel es dik kunnen tegenvallen :D

soit 'k ga wa plaatjes bijeen scharrelen tot vanavond mensen!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement