|
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Pheatus |
Mijn tracklist van op Highlite 5:
Van Gelder - Everywhere
Leon Bolier presents Inner Stories - Beyond (Original mix)
Acues, Elitist - Zonderland (8 Wonders Mirage At Dusk Mix)
Mr Sam vs Fred Baker presents as one - Forever waiting (Mike remix)
-----
First State - First State -> blijkbaar een fout bij Beatport.com, want de file heette oorspronkelijk Rob Rolefes - Mel Percuetek, daarom dat ik eerst niet doorhad dat ik hem gedraaid had, he Kevin ;)
Ronski Speed, Stoneface & Terminal - Incognition - Club Mix
Mr Sam - Lyteo
Silent Electra - For This Moment (Jochen Miller Remix)
Fred Baker vs Keyboard Kids - All of us (Fred baker Remix)
Idd, was nog eens leuk om met je samen te draaien Lieven! Lang geleden hé :D . Btw: leg eens uit ivm Redhead??
Ik heb me allesinds rot geamuseerd, ook al moest ik helpen met de organisatie. Ik was echt blij met de mooie opkomst van de BETA's! Big thanks daarvoor!!
Idd Tom, wij stonden achter de lichtpanelen (incl roommachine), we konden dit zonder probleem aanpassen hoor :).
Persoonlijk vond ik dat het nog meeviel. Het was wel vervelend dat die ene deur constant moest open staat, waardoor we iets meer rook moesten maken en het bijgevolg ook kouder was. Die zaal is nog maar vernieuwd geweest, maar blijkbaar kent de architect weinig van deuren ;) want na enkele maanden is die ene deur (met de houten/glazen tussendeur) waar iedereen normaal moest lang passeren al kapot (was al voor de party zo hoor).
Nu, het was een leuk feestje (ook al was ik medeorganisator). Weinig tot geen problemen gekend, en allemaal aangenaam publiek.
Wel spijtig idd van de wat lagere trance-opkomst. Maar zoals al gezegd is geweest: het weer en de politie zullen een grote rol hebben gespeeld. Ik zou toch ook 2maal nadenken als'k de straat binnenrij en er staan 6 combi's klaar.
Merci voor de foto's Tom en Anja!
Over de setjes zelf heb ik weinig opmerkingen, behalve dat het stuk voor stuk genieten was! Zowel van Moondust, Elof, Estuera als van TCX!! Echt quality trance! :crazy:
Trouwens, goede keuze om het wat hardere werk te nemen af en toe, gecomineerd met goeie uplifting platen.
Trouwens Kevin: Pervading Call - No Time To Rest (Ace Da Brain Mix) is die ID ;).
Push, ik heb nog wat rondgekeken nadien, maar tevergeefs. Er is ook door de anderen niets gevonden. Het spijt me dude :( .
/Seba |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Alé jong, ze dragen waarschijnlijk expres hun t-shirt omda je ze zou herkennen! Ik kende hier ook geen mensen op't forum, maar ben uiteindelijk toch ne keer naar een paar toegestapt. Da's altijd eens leuk om ne keer de mensen te zien die hier hun mening verkondigen :) | Volgende keer gaan 'k da zeker doen! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Waarschijnlijk meer dan andersom :p, want dat waren er 0 |
Ik wist niet dat jij zo veel fans had! :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Mijn tracklist van op Highlite 5:
Van Gelder - Everywhere
|
Dzu é... 1 track te laat binnengekomen. kwou die zo graag live horen en ik zette pas een voet binnen bij beyond. :p |
|
|
| Moondust |
| quote: | Originally posted by Hydra
da van de rook... waarom hebde da dan ni gewoon gezegd TCX, dan had ik er iets aan gedaan.
De techno lineup had als doelpubliek de jeugd uit Kortrijk en randgemeenten.
De trance lineup had als doelpubliek de trance liefhebbers uit West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen en verder. Dit gecombineerd met het slechte weer zijn voor mij de reden dat de trance zaal leeg was. |
100% gelijk das idd ook de reden denk ik, vooral omdat de lokale held cyrix kwam draaien is er veel volk uit west-vlaanderen komen opdagen in technoroom.
de tracneroom moest het dan van mensen die van heel wat verder moesten komen hebben, maar door het weer is dat beetje in het water/sneeuw gevallen
| quote: | Originally posted by Pheatus
tw: leg eens uit ivm Redhead??
|
toen ik aan het vertrekken was zei ronald mij dat redhead achter mij gevraagd had en vertelde waar redhead was. daarmee ben ik nog es bij redhead langs geweest. Hij kende mij nog van die keer in factory daar had hij mij ook al proficiat komen wensen. en hij vroeg of ik zin had om op zijn volgende feestje te draaien in de siloh (ja en als zo iemand dat vraagt zeg je natuurlijk niet nee :d ) hij zei wel dat het waarschijnlijk maar van 22.00 tot 00.00 zou zijn, maar daar zit ik niet echt met in, redhead komt namelijk zeer goed overeen met marko bailey, als die 2 draaien kan ik moeilijk eisen dat ik van 1 tot 4 draai :p . Zoals op highlite ben ik al blij dat ik erbij ben
dan nog wat staan babbelen over factory/muziek/highlite/... en toen op het gemak vertrokken.
hij had trouwens ook last van de sneeuw in ternat of affligem weet nie juist meer hadden ze de snelweg zelfs afgesloten zei hij.
Maar daarmee toen ik hoorde dat redhead naar mij vroeg was mijn ego weer gestreeld :tongue2 |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik wist niet dat jij zo veel fans had! :p |
Tis ook ongetwijfeld Chris z'n schuld :p
alhoewel, die zou Edwin meenemen, maar die mocht niet mee van z'n vriendin :toothless |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Xilver
Nee, twas echt wel overdreven met de rook :) In Asta bvb hadden we daar totaal geen last van, en daar werd anders toch ook wel wat rook in de zaal gespoten :) |
Op die foto's van de Asta zie je t ook wel hoor... maar t voordeel dat je daar hebt is dat het vrij licht is, waardoor je minder contrast hebt. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Tis ook ongetwijfeld Chris z'n schuld :p
|
Ja, vast :p
Je bent gewoon slecht. Het is niet anders, Face it! :p
owjha Moondust, als je die redhead tegen komt moet je hem even zeggen dat hij niet van die hersenloze vullis als Bailey moet maken. Snap dat bailey een grote vinger in de pap heeft maar een eigen style creeren is ook geen schande. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ja, vast :p
Je bent gewoon slecht. Het is niet anders, Face it! :p |
lol :toothless
lol @ je sig ook weer trouwens :D |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Push2005
Coole pics !
Maar what the hell is dat met al die rook ? Was dat echt zo erg gisteren :) |
De rook was idd wel soms wat veel, maar het werd dan nog moeilijker om foto's te nemen met de strobo, maja :) Denk wel niet dat het zo aangeraden was voor mensen met epilepsie om vooraan de booth te staan. :p
Btw: nog eens een groeps beta pic :toocool: coole bende  |
|
|
| Moondust |
| organisator ronald laat weten dat hij jullie allemaal wil bedanken voor de opkomst, er was wel geen overrompeling maar aan de beta's zal het al zeker niet gelegen hebben...dus bij deze zijn jullie allemaal bedankt! |
|
|
|
|