|
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Moondust |
| aan wie gaat ge dit jaar op het einde een ode brengen? ;) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Moondust
aan wie gaat ge dit jaar op het einde een ode brengen? ;) |
Ik zal nog wel zien :) Er zullen zeker een paar classics tussensteken :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het zal nog vechten worden tussen de DJ's om Plus Ultra te draaien :stongue: |
|
|
| Moondust |
...hihi das het voordeel van de warming-up te moeten verzorgen, niemand kan mij voor zijn :disbelief
...tenzij pheatus dan:tongue2 |
|
|
| DJ Zetski |
| Misschien laat maar, graag meer info over Plus Ultra? Kzou die plaat graag herkennen tegen dat ik daar ben. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Misschien laat maar, graag meer info over Plus Ultra? Kzou die plaat graag herkennen tegen dat ik daar ben. |
www.betaparty.tk ;) |
|
|
| DJ Zetski |
| Gehoord en goedgekeurd |
|
|
| FUSyke |
| Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn want op maandag 28/11 beginnen mijn examens:whip: |
|
|
| dj Elof |
| Ik heb ondertussen genoeg aandacht aan Kindred Spirits gegeven denk ik, dus mag iemand anders 'm zeker draaien! ;) |
|
|
| Push2005 |
Op Sensation herkende ik die plaat dus nie, echte schande hé :o
Hopelijk speelde weer even goe ;) |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Push2005
Hopelijk speelde weer even goe ;) |
Gelijk gewoonlijk he, Elof ooit al slecht geweten? :o
(Elof, das dan 250 euro op rekekeningnr..... :happy2: ) |
|
|
| dj Elof |
Ja hoor, ik heb mijzelf al ronduit slecht horen draaien :o
Ik ben ook maar een mens en heb mijn goeie en mijn slechte dagen. Ook de apparatuur waar je moet mee draaien durft af en toe al eens mankementen vertonen. Kijk, ik draai nu ook wat minder (niet meer elke week) omdat ik het vertik van jump te draaien. Resultaat = het duurt altijd wat langer voor ik 'ingedraaid' ben als ik ergens sta. Mijn grootse probleem is meestal het geluid van de monitoren. Overal klinkt dat anders en mijn oren hebben tijd nodig om eraan te wennen. |
|
|
|
|