|
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Estuera |
| quote: | Originally posted by Push2005
Elof gaat DJ Felix Project - On The Floor draaien en luidkeels meezingen "Is there anyone on the floor, who can suck me like a whore" ... Ik voel het gewoon :D :toocool: |
:nervous: dat was m'n geplande openingstrack :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Je kan altijd de nieuwe gebruiken, Wet...:o |
|
|
| Hydra |
| ok wie komt er voor de rest nog allemaaal? Ik veronderstel dat er meer mensen zullen komen dan dat nu in het lijstje staan? |
|
|
| Moondust |
voor de vroege vogels: ik en pheatus gaan normaal gezien het feestje al om 9.00u starten ipv 9.30u
TOT ZATERDAG!
to estuera: kan het zijn dat ik jou vrijdag in den haag in asta gezien heb? maar je was niet aan het draaien...oh wel 't is maar uitstel zaterdag kunnen we je aan het werk zien "de mazzel gozer" :toocool: |
|
|
| Estuera |
| quote: | [i][b]
to estuera: kan het zijn dat ik jou vrijdag in den haag in asta gezien heb? maar je was niet aan het draaien...oh wel 't is maar uitstel zaterdag kunnen we je aan het werk zien "de mazzel gozer" :toocool: |
Ik was vrijdag idd in de asta aan het 'vippen' zoals men dat noemt :haha:
Heb al veel zin in zaterdag dus hou u maar al vast :D |
|
|
| Moondust |
| quote: | Originally posted by Estuera
Heb al veel zin in zaterdag dus hou u maar al vast :D |
Ik ken nog zo'n paar mensen die er wel zin in hebben... :D |
|
|
| Pheatus |
+100 :D
trouwens, kaarten in voorverkoop kunde ook krijgen bij mij ;). Ge moet me maar PMke sturen om regeling te treffen. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Estuera
Ik was vrijdag idd in de asta aan het 'vippen' zoals men dat noemt :haha: |
LOL
Eg niet! Je was ook aan het groupie-en bij Galen :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Estuera
Ik was vrijdag idd in de asta aan het 'vippen' zoals men dat noemt :haha: |
| quote: | Originally posted by eieregooie
LOL
Eg niet! Je was ook aan het groupie-en bij Galen |
Inderdaad Ei !!! 
Estuera stond gewoon merendeel van de tijd aan de bar te hangen en idd net als de rest te groupie-en tijdens Galen's set ! 

Vippen gaat een beetje moeilijk in de Asta,hahahaha...tenzij je ermee bedoelt: "in de booth hangen"! :stongue: |
|
|
| Bl@ckOut |
| Ik kom ook btw ;) |
|
|
| TOR |
wat is het prijsverschil tussen vvk en add? :)
heb al posters zien hangen hier in Brugge.. de promotie zit dus snor :D |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Moondust
to estuera: kan het zijn dat ik jou vrijdag in den haag in asta gezien heb? maar je was niet aan het draaien...oh wel 't is maar uitstel zaterdag kunnen we je aan het werk zien "de mazzel gozer" :toocool: |
hehe Moondust ;) Ik heb er zelfs een filmpke van :eek:
Jk/
Ik kijk enorm uit naar Highlite :toocool:
Btw, Tom kan 5 mensen (alle ja 4 op de guestlist zetten, dus...) Ask him, Tor :) |
|
|
|
|