return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 12)
View this Thread in Original format
Estuera
quote:
Originally posted by Push2005
Elof gaat DJ Felix Project - On The Floor draaien en luidkeels meezingen "Is there anyone on the floor, who can suck me like a whore" ... Ik voel het gewoon :D :toocool:

:nervous: dat was m'n geplande openingstrack :nervous:
Jasperovitsj
Je kan altijd de nieuwe gebruiken, Wet...:o
Hydra
ok wie komt er voor de rest nog allemaaal? Ik veronderstel dat er meer mensen zullen komen dan dat nu in het lijstje staan?
Moondust
voor de vroege vogels: ik en pheatus gaan normaal gezien het feestje al om 9.00u starten ipv 9.30u

TOT ZATERDAG!

to estuera: kan het zijn dat ik jou vrijdag in den haag in asta gezien heb? maar je was niet aan het draaien...oh wel 't is maar uitstel zaterdag kunnen we je aan het werk zien "de mazzel gozer" :toocool:
Estuera
quote:
[i][b]
to estuera: kan het zijn dat ik jou vrijdag in den haag in asta gezien heb? maar je was niet aan het draaien...oh wel 't is maar uitstel zaterdag kunnen we je aan het werk zien "de mazzel gozer" :toocool:

Ik was vrijdag idd in de asta aan het 'vippen' zoals men dat noemt :haha:

Heb al veel zin in zaterdag dus hou u maar al vast :D
Moondust
quote:
Originally posted by Estuera

Heb al veel zin in zaterdag dus hou u maar al vast :D

Ik ken nog zo'n paar mensen die er wel zin in hebben... :D
Pheatus
+100 :D

trouwens, kaarten in voorverkoop kunde ook krijgen bij mij ;). Ge moet me maar PMke sturen om regeling te treffen.
eieregooie
quote:

LOL

Eg niet! Je was ook aan het groupie-en bij Galen :p
Loraine
quote:

quote:
Originally posted by eieregooie
LOL

Eg niet! Je was ook aan het groupie-en bij Galen

Inderdaad Ei !!!

Estuera stond gewoon merendeel van de tijd aan de bar te hangen en idd net als de rest te groupie-en tijdens Galen's set !

Vippen gaat een beetje moeilijk in de Asta,hahahaha...tenzij je ermee bedoelt: "in de booth hangen"! :stongue:
Bl@ckOut
Ik kom ook btw ;)

TOR
wat is het prijsverschil tussen vvk en add? :)

heb al posters zien hangen hier in Brugge.. de promotie zit dus snor :D
Nyah
quote:
Originally posted by Moondust

hehe Moondust ;) Ik heb er zelfs een filmpke van :eek:
Jk/
Ik kijk enorm uit naar Highlite :toocool:
Btw, Tom kan 5 mensen (alle ja 4 op de guestlist zetten, dus...) Ask him, Tor :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement