|
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Hehe, zou kunnen. Zo vind ik het altijd supergrappig als Nederlanders het over "patat" hebben ipv frietjes. Maar zo zal het bij sommige woorden andersom ook wel zijn zeker ;) |
Wij gebruiken ook friet. Ik denk dat we wel meer 'friet' zeggen dan 'patat'. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Maar van de nederlandse taal kennen die hollanders niet veel :o |
Denk dat de nederlander prima nederlands kan. Dat de laatste jaren een belg het nederlands nationaal dictee heeft gewonnen zegt niet veel over het gemiddelde niveau van de nederlander. Ook niet over niveau van de belgen.:o |
|
|
| Xilver |
| Met het programma "10 voor taal" ging het overgrote deel van de overwinningen toch ook naar de Vlamingen. |
|
|
| The_G0dfather |
| absolute schande, dan zoek je op google images naar patat en zie je wel frieten staan zeker :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Xilver
Met het programma "10 voor taal" ging het overgrote deel van de overwinningen toch ook naar de Vlamingen. |
ofwel lag dat eerder aan ons selectief geheugen :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Xilver
Met het programma "10 voor taal" ging het overgrote deel van de overwinningen toch ook naar de Vlamingen. |
Als je inderdaad al je info baseerd op TV programma's dan ben je inderdaad wel heel erg dom. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
absolute schande, dan zoek je op google images naar patat en zie je wel frieten staan zeker :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
dus? |
|
|
| The_G0dfather |
| Hollanders denken dat ze gelijk hebben |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Hollanders denken dat ze gelijk hebben |
ja, dus? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by New Wave
Als je inderdaad al je info baseerd op TV programma's dan ben je inderdaad wel heel erg dom. |
Baseert
Dus ja, we hebben het niet alleen van televisieprogramma's :p |
|
|
| Moondust |
voor wie highlite of mijn set op highlite gemist heeft, ik was op zoek naar inspiratie voor mijn set vanavond op coolcast dus heb ik besloten speciaal voor die mensen een mix te maken met daarop enkel platen die ik ook op highlite gedraaid heb.
ik kan niet live aanwezig zijn in de studio dus 't is wel nen vooropgenomen mix.
't resultaat is iets minder geslaagd dan op highlite zelf, af en toe wat foutjes maar had geen r**t goesting om hem nog es opnieuw op te nemen
dus bij deze vanavond www.coolcast.be vanaf 19.00u |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Baseert
Dus ja, we hebben het niet alleen van televisieprogramma's :p |
Goh, dat wisten we. Ik heb in geen 8 jaar een boek gelezen. Ik zit kwa spelling tegen het niveau van een 14 jarige aan. Als ik visueel maar goed ben. :p |
|
|
|
|