|
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik eis keiharde, stampende en overweldigende bassen, die de melodie nog net doorlaten :p
(zo heb ik het af en toe graag ;):tongue2 ) |
kruip in je auto en leg dan wat tuning beats op hé :p |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
kan ik je nu toch eens ah werk zien
(remember tomorrowland :rolleyes: ) |
Tomorrowland, de flop van het jaar, dat ga ik niet snel vergeten ;) Zo zie je maar dat een groter feest zeker niet altijd beter is. |
|
|
| Buoyant |
| mooi mooi mannen, maar das weer veel te ver :( |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Estuera
Tomorrowland, de flop van het jaar, dat ga ik niet snel vergeten ;) Zo zie je maar dat een groter feest zeker niet altijd beter is. |
ja, kan me wel inbeelden hoe ontgoocheld je dan bent,
ook de mensen die je wilden zien waren ontgoocheld hoor maja
ze waren blijkbaar niet voorzien op al die regen, je kan niet alles voorzien ma daar moesten ze toch wel aan gedacht hebben ... |
|
|
| The_G0dfather |
subtiele hint voor pheatus :
die remix van placebo - 20 years zou subliem zijn
heb die plaat al zoooooo veel opgelegd vanop je set op de BETA party |
|
|
| Jasperovitsj |
| En Dutch Dance Connection - Windfall mag ook altijd de revue passeren :o |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Remko Oostdijk of zoiets. :) |
aaah de remco:)
stond gisteren nog naast me de rookmachine te bedienen. De kerel valt best wel mee! |
|
|
| Moondust |
| quote: |
Kzit samen met Stijn in de organisatie en ben nu druk bezig met de affiche ;). Als er nog leuke ideetjes voor de trance-room zijn, ge moogt altijd laten weten hé :toothless . |
Moondust en pheatus die door de zaal vliegen als intro voor hun set en néé dit idee heb ik niet van op illusion :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Buoyant
mooi mooi mannen, maar das weer veel te ver :( |
Idem. :(
Zijn er misschien limburgers of kempenaars die willen carpoolen? :toothless |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Estuera
Tomorrowland, de flop van het jaar, dat ga ik niet snel vergeten ;) Zo zie je maar dat een groter feest zeker niet altijd beter is. |
Idd, zéér jammer dat ik je toen niet heb kunnen zien...
Máár, ge moogt nu nie van je belofte afgaan om silent waves te spelen é ;) Die hebben we nog tegoed :p |
|
|
| Synthesia |
| ^^ hetzelfde hier :) |
|
|
| Estuera |
| Komt wel goed met silent waves ;) |
|
|
|
|