|
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Moondust |
ik hou ook wel van wat variatie zo voorkom je dat je niet enkel 1 willekeurig deel van het publiek tevreden stelt.
Als dj enkel en alleen je zin doen is niet goed en enkel naar het publiek kijken evenmin. Proberen het publiek te bespelen maar toch op je eigen manier/stijl. Althans das wat ik toch probeer of het gelukt is laat ge mij maar na highlite weten
:p |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Synthesia |
ha! gade toch?! |
|
|
| Xilver |
Kzie wel op den avond zelf joa, kzal 't wel rap doorhebben wa 't publiek goedvind en wa ni.
Zou'k met m'n BETA t-shirt achter de decks staan anders? :p |
|
|
| Push2005 |
Ik stel mij soms wel vragen bij het feit dat de Dj moet spelen wat het publiek graag hoort.
Ik zie het anders: Het is aan de Dj om nieuwe muziek en stijlen te introduceren aan het publiek. Er wordt (zeker in België) constant bij hetzelfde gebleven. Hoeveel keer gaan ze nu nog The Moon en Junk Project spelen? Volgens mij hoort ge die platen in 2010 nog steeds!
Moest dit meer toegepast worden zou het publiek het wel leren appreciëren. Trouwens, ge kunt nooit goe doen voor iedereen... speel dus gewoon waar ge zelf weg van zijt! |
|
|
| Bl@ckOut |
Niet helemaal akkoord. Natuurlijk moet de DJ toch een beetje zijn eigen stijl trouw blijven, maar hij staat er niet voor zichzelf maar voor het publiek. Hij moet er nog altijd voor zorgen dat het publiek zich wat amuseert dus moet hij zich daar ook wat op afstemmen en bijsturen indien nodig.
Anders wordt het als je als DJ op een feest staat waarbij iedereen op voorhand weet aan wat voor soort muziek men zich kan verwachten. Dan kan je al meer je eigen ding doen, hoewel je dan nog steeds een beetje moet kunnen inspelen op je publiek. |
|
|
| Xilver |
Ja, zie, misschien moet ik er nog "...als het in m'n eigen kraam past" erbij zetten :rolleyes:
Als ge denkt da ik The Moon ga spelen, dan zijde toch helemaal verkeerd. Ik ga trance spelen en gene platte kermisdiarree, maar tgaat hier gewoon over tfeit: apprecieert het volk de meer uplifting trance, of de fluffy trance gelijk Schulz en consoorten :) |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Kelly*
ha! gade toch?! |
Denk het...k'zal wel om 9uur in Zaventem moeten zijn dus t'zal of wel voor gewoon een paar uurkes worden ofwel gewoon doorfeesten tot s'morgens vroeg en slaapke overslaan :) |
|
|
| Synthesia |
| Junk Project - Control moogde voor mij gerust spelen hoor :D ...heb die nog niet zoveel gehoord (maja komt omda'k nog niet zo lang in Belgie woon :)) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Junk Project - Control moogde voor mij gerust spelen hoor :D ...heb die nog niet zoveel gehoord (maja komt omda'k nog niet zo lang in Belgie woon :)) |
Die hoort ge in mijn stille Kempen op _elke_ fuif. |
|
|
| Synthesia |
| Zo van die boerefuiven? :p K'moet toch ne keer eens naar zo één gaan dan |
|
|
| eieregooie |
| Hehehehe... ik ben toch eigenlijk wel benieuwd hoe jullie t er vanaf brengen :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
maar tgaat hier gewoon over tfeit: apprecieert het volk de meer uplifting trance, of de fluffy trance gelijk Schulz en consoorten :) |
Gezien het publiek dat vorig jaar op Highlite aanwezig was en het uur waarop ge speelt denk ik dat ze eerder uit hun dak zullen gaan (en überhaupt in de zaal blijven) als er uplifting gespeeld wordt. Terwijl die eerder fluffy platen volgens mij minder effect zullen hebben. Dat zijn meestal redelijk onbekende platen voor het grote publiek, en die hebben vaak ook niet de intrinsieke sound om niet-kenners echt aan het dansen te krijgen om 3u 's nachts. :)
Maja, gewoon proberen hé. Draai er eens een meer fluffy track door, en als ze er echt niks van moeten weten dan speelt ge daarna gewoon verder uplifting :) |
|
|
|
|