return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Highlite 26/11: Trance lineup enkel BETA's! (pg. 17)
View this Thread in Original format
Xilver
quote:
Originally posted by eieregooie
Hehehehe... ik ben toch eigenlijk wel benieuwd hoe jullie t er vanaf brengen :D

Vorig jaar leek de reactie van het publiek toch boekdelen te spreken. Was de fijnste party waar'k tot dan had gespeeld, en hopelijk heb ik dit jaar ook weer zo'n fijn publiek als vorig jaar.
Nyah
quote:
Originally posted by Xilver
Vorig jaar leek de reactie van het publiek toch boekdelen te spreken. Was de fijnste party waar'k tot dan had gespeeld, en hopelijk heb ik dit jaar ook weer zo'n fijn publiek als vorig jaar.

gewoon ni meer naar den Dries luisteren als ie zegt: das een KEI goei plaatje :p en dan vermijdt je zo'n reacties als in de factory (That was some ****** publiek.... :nervous: )

jk, Dries ;)

Ik was er vorig jaar helaas ni bij, ma van wat ik gehoord heb, hebt ge t toen toch heel goed gedaan, dus ge gaat da goed doen, schat
Push2005
Draai er eens als fluffy "Without You Near" door :p

EEN BAK VOOR DE DJ DIE TOUCHDOWN SPEELT !:D
Kaidreas
quote:
Originally posted by Nyah
gewoon ni meer naar den Dries luisteren als ie zegt: das een KEI goei plaatje :p en dan vermijdt je zo'n reacties als in de factory (That was some ****** publiek.... :nervous: )

jk, Dries ;)

Ik was er vorig jaar helaas ni bij, ma van wat ik gehoord heb, hebt ge t toen toch heel goed gedaan, dus ge gaat da goed doen, schat

ik kan ook nooit iets goed doen voor u e trut :p

seg ma tom stond ge vorig jaar eigenlijk niet een beetje voor jasper en mij te draaien? dat was toch ongeveer het enige publiek dat er was, als ik goed terugdenk
mrcanon
Solid Globe - Black Wood
Markus Schulz Feat. Airwave - Ballymena

Tzou bère zijn moest iemand deze twee platen draaien. :crazy:
Kaidreas
quote:
Originally posted by Push2005

^kvind het anders een vreed schoon nummer.
The_G0dfather
quote:

doen ! :crazy:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kaidreas

seg ma tom stond ge vorig jaar eigenlijk niet een beetje voor jasper en mij te draaien? dat was toch ongeveer het enige publiek dat er was, als ik goed terugdenk

Bwa, er waren toen nog wat Beta's daar: Hydra, Pheatus, Jedi,...
En het eerste uur van Tom's was er nog best veel volk vond ik :)
En dan ook die zatlap die kwam uitpakken tegen Tom terwijl hij stond te draaien en slaag kreeg van de security :stongue:
Kaidreas
^hahahahaha idd dat was grappig.
Push2005
quote:
Originally posted by Kaidreas
^kvind het anders een vreed schoon nummer.

Me 2 ze :)

Ach, der zijn zoveel nummers die'k eens live wil horen :D

Kdurf wedden dat er iemand Playmo ga spelen, daar heb ik géén bezwaar tegen ;)

Moondust
quote:

wil ik wel graag eerst een voorschot :D
Push2005
quote:
Originally posted by Moondust
wil ik wel graag eerst een voorschot :D

Doe geen moeite, die's nog nie uit op vinyl dus niemand kan hem draaien :( ... Ik denk na voor ik zoiets zeg ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement