|
Tour de France 2007 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| dikke zeik wa een gedacht om da parcour langs een rottonde te leggen, boonen heeft gewoon geen chance |
|
|
| MikeVee |
Hunter :crazy: Dat is dan alsnog 100 punten :D
Wat een sprint ook van cancellara als je de helicopterbeelden ziet.
Boon'en mist hier wel dé kans voor de groene trui met 95% zekerheid te pakken. |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by Eagle`
dikke zeik wa een gedacht om da parcour langs een rottonde te leggen, boonen heeft gewoon geen chance |
+1
Als ze daar met een volledig peloton doorvlammen ligt den helft op zennen bek! |
|
|
| Antony |
| wat een kuteinde, hoe vaak moet da nog gebeuren zo'n bochten in de laatste kilometers. ze leren daar precies nergens uit. |
|
|
| Neooo |
| Wat een klote parcours, wat hadden ze nu gedacht als de renners met 75km/h door een rotonde moeten vlammen. Tommeke :( |
|
|
| Devilex |
| Waarom komen ze nu weer op met die zever over Rasmussen :rolleyes: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Devilex
Waarom komen ze nu weer op met die zever over Rasmussen :rolleyes: |
Omdat een dopingcontrole normaal gelijk staat aan doping nemen. Ook in België moeten alle topsporters hun agenda doorgeven aan de overheidsinstanties. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Allemaal weer een storm in een glas water, en alleen maar nieuw kruit in de oorlog tussen de UCI en de ASO. Rasmussen had al half juni die controle gemist, en twee weken later mocht hij toch mooi meedoen in het Deens kampioenschap. Ook starten in de Tour was geen probleem, maar nu hij in het geel rondrijdt komen ze daar ineens mee af, terwijl het evengoed gewoon om een administratieve vergeteldheid kan gaan. Waarom nu, en niet een maand geleden? Dat is evengoed verkeerd van de Deense bond en de UCI. Een beetje laag zelfs, alsof ze de ASO eens goed willen terugpakken voor het dopingcharter ("Ha, iedereen moest het tekenen om doping te vermijden, maar ge hebt wel al 2 dopinggevallen, suckers!!" Neeje, die heksenjacht in het wielrennen gaat veel te ver naar mijn goesting... |
|
|
| Glexx |
Voila se :)
Prachtige voorbereiding en mooi afgemaakt!
Kdacht eerst dat Zabel er nog over ging komen, maar Boonen had toch nog genoeg voorsprong om zn pollekes in de lucht te gooien :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Omdat een dopingcontrole normaal gelijk staat aan doping nemen. Ook in België moeten alle topsporters hun agenda doorgeven aan de overheidsinstanties. |
+1
Persoonlijk kan ik moeilijk geloven dat het MEERMAALS om een administratieve vergetelheid gaat. Als je weet wat de consequenties kunnen zijn dan zou ik denken dat je er als renner juist MEER mee begaan bent en tracht die info door te geven. Waar rook is, is vuur denk ik zo :toothless. Juiste sanctie volgens mij!!!
Ik vermoed wel dat hij zal mogen meerijden als het er echt op aankomt. Dat ze deze sanctie dus niet zullen volhouden maar eerder als een laatste waarschuwing willen geven. |
|
|
| MikeVee |
| Zwaar teleurstellende tijdrit van Cancellara, toch een vd favorieten voor vandaag. |
|
|
|
|