|
Tour de France 2007 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| Op een paar namen zal het nu niet steken.. Dat ze de rotte appels er maar uithalen, dan kunnen we eindelijk es op weg naar een schonere sport |
|
|
| MikeVee |
| Ik hoop op Boonen of rasmussen :o |
|
|
| Glexx |
| Waarom laten ze die nog starten? :conf: |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Config
Op een paar namen zal het nu niet steken.. Dat ze de rotte appels er maar uithalen, dan kunnen we eindelijk es op weg naar een schonere sport |
jammergenoeg voor de wielersport lijkt dit veel moeilijker dan eerst gedacht... |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by Glexx
Waarom laten ze die nog starten? :conf: |
Het zal Iglinsky wel zijn :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dan vraag ik me wel af waarom Vino's positieve resultaat al een paar dagen later in de media bekend werd, terwijl dit positieve resultaat pas meer dan een week na de feiten bekend wordt :conf: |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dan vraag ik me wel af waarom Vino's positieve resultaat al een paar dagen later in de media bekend werd, terwijl dit positieve resultaat pas meer dan een week na de feiten bekend wordt :conf: |
Vroeg ik mij ook al af, maar misschien komt het door het type doping?
Hier zou het om testosteron gaan..
En verdomme, Rasmussen wint de rit en loopt nog wat uit op Contador :( |
|
|
| Eagle` |
| et c'est fini, rasmussen wint de tour |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik peins het ook ja |
|
|
| CygnusX |
| Als Rasmussen geen kloppen meer krijgt in de tijdrit van zaterdag, dan is hij de naar mijn mening toch wel verdiende winnaar van deze Tour. Hij rijdt zowaar Contador nog op een halve minuut in de laatste kilometer :eyes: |
|
|
| CygnusX |
| Twas blijkbaar Cristian Moreni van Cofidis die positief had getest. Ik ben eens benieuwd of gans Cofidis er nu ook uitstapt. |
|
|
|
|