return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Tour de France 2007 (pg. 7)
View this Thread in Original format
Config
quote:
Originally posted by Devilex
Ja zoals? De meeste favorieten staan op minstens 3 minuten van Rasmussen. Rasmussen zal in de bergen steeds goed meekunnen en mensen zoals Evans zie ik hem nu niet bepaald bestoken met aanvallen. Als Rasmussen dergelijke stunt kan herhalen in de pyreneeën dan wint hij de tour, zo simpel is dat. Tenzij hij natuurlijk grandioos faalt in de slottijdrit zoals 2 jaar geleden.

Contador, Mayo, Valverde enz. Ik zie Rasmussen geen tijd meer bijpakken in de bergen, en zo'n stunt herhalen is al helemaal uitgesloten... niemand laat de gele trui zomaar wegrijden hoor :p Iedereen weet wat er gebeurd is nu, dat zal geen tweede keer gebeuren.. Volgens mij zal hij in e komende dagen zelfs nog tijd verliezen
Antony
McEwen, Cédric Hervé, Danilo Napolitano buiten tijd binnen.
Parra, Feillu, O'Grady, Cavendish en Rogers onderweg opgegeven.

Cavendish en McEwen naar huis, me wie moet ik nog sprinten :D stilaan spijt dak boonen toch ni gekozen heb.
Devilex
quote:
Originally posted by Config
Contador, Mayo, Valverde enz. Ik zie Rasmussen geen tijd meer bijpakken in de bergen, en zo'n stunt herhalen is al helemaal uitgesloten... niemand laat de gele trui zomaar wegrijden hoor :p Iedereen weet wat er gebeurd is nu, dat zal geen tweede keer gebeuren.. Volgens mij zal hij in e komende dagen zelfs nog tijd verliezen

Er zal altijd wel een zot zijn die het gat zal dichtrijden, zoals Valverde vandaag ontelbare keren gedaan heeft. Ze zullen dus gewoon bij Rasmussen proberen aanklampen zoals altijd. Nene ik zie gene enkele van die zogezegde favorieten aanvallen. Rabobank moet trouwens de koers controleren vanaf nu, en met Boogerd, Menchov en Dekker als waakhonden zou het wel eens positief kunnen uitdraaien voor Rasmussen.

Van mij mag hij trouwens winnen, is de enige renner die nog een beetje wegheeft van de grote klimmers.
Blue Sky 99
Ik juich het wel toe wat er vandaag gebeurd is, en Rasmussen gun ik het al helemaal, ik zie hem al een paar jaar graag rijden :) Hij is natuurlijk wel helemaal geen goed tijdrijder waardoor de Tour winnen mss toch ietwat te hoog gegrepen is. Anderzijds gaan er nu wel enkelen uit hun kot moeten komen en de vraag is natuurlijk wie risico's gaat durven nemen he ... Bovendien los je Rasmussen ook zo maar niet, en als men wacht tot op de laatste klim gaat men zeker nooit veel tijd terugpakken. Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen :)
Config
quote:
Originally posted by Devilex
Er zal altijd wel een zot zijn die het gat zal dichtrijden, zoals Valverde vandaag ontelbare keren gedaan heeft. Ze zullen dus gewoon bij Rasmussen proberen aanklampen zoals altijd. Nene ik zie gene enkele van die zogezegde favorieten aanvallen. Rabobank moet trouwens de koers controleren vanaf nu, en met Boogerd, Menchov en Dekker als waakhonden zou het wel eens positief kunnen uitdraaien voor Rasmussen.

Van mij mag hij trouwens winnen, is de enige renner die nog een beetje wegheeft van de grote klimmers.

ja, das dus net wat ik wilde aangeven. Niemand zal iemand laten wegrijden, dus Rasmussen ook niet. Met deze voorsprong verliest Rasmussen toch sowieso zijn trui na de tijdritten... en daarom zie ik hem dus de Tour niet winnen.
Maar ok, indien het toch zou gebeuren zou ik er ook niets op tegen hebben. Als ze nog een paar keer een bergrit rijden zoals vandaag dan is het voor mij al dik in orde. Er gebeurde tenminste iets vandaag.. maar blijkbaar steekt er niemand echt bovenuit, wat het des te spannender zal maken de komende 2 weken :)
Rhand
Mayo <33
_ Andy _

djcresto
Als ze Valverde er niet afkrijgen in de bergen zullen ze ook met hem serieus rekening moeten houden, net als met Schleck.
Jasperovitsj
Moreau gaat gegarandeerd onderuit in de Pyreneën en de laatste tijdrit. Hij rijdt al meer dan een maand in topvorm rond, en dat hou je gewoon niet meer vol tegen het einde van de Tour. Tenzij hij gedopeerd is natuurlijk :p

Ik gun het Rasmussen ook, maar ik zie hem de Tour niet winnen. Top 5 misschien wel, maar om verder te geraken is hij te beperkt als tijdrijder.
Devilex
Als hij genoeg voorsprong kan nemen in de bergen en de schade in de tijdritten kan beperken?

MikeVee
Ik geloof niet dat rasmussen nog tijd gaat pakken.
Zjn klimcapaciteiten zijn IMO toch wat overschat.
Zijn tactiek bestaat erin om als het nog rustig is in het peloton veel voorsprong te nemen om die in de laatse klim, als de favorieten in actie komen, het verlies te beperken.
Lang aan een hoog tempo bergop rijden dat kan hij wel, maar de absolute top lijkt hij me niet.
Hij begon zondag met 5 minuten voorsprong op de favorieten aan de laatste klim, en ging voluit aangezien hij het geel wou overnemen.
En aan de aankomst blijkt dat de eerste 20, waarvan de eerste 10 niet volgas gingen, op minder dan 5 minuten binnenkwamen en dus sneller geklommen hebben.
Ik wil hem wel eens zien aanvallen op de laatste klim en een paar minuten zien wegrijden van de rest.

Moreau: tsja, festinaverleden, bij de oudste renners in het peleton, paar jaar niets gewonnen om dan opeens het seizoen van zijn leven te rijden? :rolleyes:
MikeVee
Paar (semi-)favorieten vallen weer door de mand.
Geen enkele ploeg is in staat om de wedstrijd te controleren en het lijkt me duidelijk dat Rasmussen Parijs niet zal halen in het geel.

Evans probeerde wel mee te glippen met contador, maar ik denk dat hij de oorzaak van de breuk was in het favorietengroepje. Zelfs daar weigerde hij mee te draaien en wou hij enkel achteraan blijven hangen. Verspilling van krachten.

En wederom knap van Vansummeren, eerst de hele week werken voor McEwen en nu in de bergen lijkt hij zichzelf te overtreffen.

in de beta-wp pakt Bunz zijn 4de zege.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement